...een vraag aan jullie; het career scenario Harderwijk - Amersfoort doet die het?
Quote from: stadjer on Thursday 23 October, 2014, 19:19:50 trainxp bij de overweg bij putten zit ook geen rail link op een van beide sporen. Hoe kan ik deze aanleggen ?Door de readme van het overwegen pakket zeer zorgvuldig te lezen!
trainxp bij de overweg bij putten zit ook geen rail link op een van beide sporen. Hoe kan ik deze aanleggen ?
Ik heb zelf wel het idee dat ik een aantal assets mis op de route naar Harderwijk. Zou iemand me kunnen vertellen of dat echt zo is???
Quote from: trainsxp on Thursday 23 October, 2014, 21:31:24 Quote from: stadjer on Thursday 23 October, 2014, 19:19:50 trainxp bij de overweg bij putten zit ook geen rail link op een van beide sporen. Hoe kan ik deze aanleggen ?Door de readme van het overwegen pakket zeer zorgvuldig te lezen!Ik heb de handleiding van het overweg pakket gelezen.Hier staat klik met je linkermuisknop op de overweg. En hier naar moet je met linkermuisknop klikken op het spoor.Enkel selecteert hij enkel het rails en niet meer de overweg.
Quote from: 2561 on Thursday 23 October, 2014, 17:45:10 Nu heb ik een belangrijkere mededeling:Bij mij start het QD scenario niet vanaf Apeldoorn.Iedere keer geeft hij aan dat hij het scenario niet kan laden...Ben ik de enige, of hebben meerdere mensen dit probleem?Naar Apeldoorn rijden gaat in de QD wel...Zal eens kijken, ....
Nu heb ik een belangrijkere mededeling:Bij mij start het QD scenario niet vanaf Apeldoorn.Iedere keer geeft hij aan dat hij het scenario niet kan laden...Ben ik de enige, of hebben meerdere mensen dit probleem?Naar Apeldoorn rijden gaat in de QD wel...
Als je had gezegt dan moet de overweg even opnieuw aanleggen. omdat je nadien geen railmarkers meer kan plaatsen. Had het een discussie verkomen.
Het is gelukt met de overweg. Er zijn meer overwegen op Amersfoort - Hardewijk die een defect hebben. Maar dat komt vast in de toekomst wel goed
Toch maar het stukje Utrecht richting Hilversum opgenomen, eerder zei je dat je dat niet ging doen vanwege de route van 't Gooi.
Zou je nog een QD-dinges Ede Wageningen - Amersfoort v.v. willen doen?
Welk seinen pakket moet ik hebben dan??
.... maar iets in het scenario heeft ervoor gezorgd dat hij niet goed stond. Ik heb hem nu eens zonder het scenario opgestart maar in de world-edditor, en nu staat hij wel op de goede plek...