Hoeft niet ik heb ook gewoon erover heen gegooid en hij werkt gewoon
Van die defecte overweg in Bilthoven klopt, in Ermelo het zelfde probleempje.
Nu heb ik een belangrijkere mededeling:Bij mij start het QD scenario niet vanaf Apeldoorn.Iedere keer geeft hij aan dat hij het scenario niet kan laden...Ben ik de enige, of hebben meerdere mensen dit probleem?Naar Apeldoorn rijden gaat in de QD wel...
Bij mij doet hij het gewoon, zonder foutmelding
Maar er zit even zo goed een foutje in omdat er bij Amersfoort een treinstel half over een wissel staat en zo in feite de weg blokkeert voor service 2 die hiermee voor rood blijft staan maar verder geen gevolgen heeft.
ik zie her en der de portalen niet. heb er last van tussen Utrecht CS - Utrecht Overvecht en bij Amersfoort sporen 1,2 en 4. Tevens zie ik op amersfoort het stations gebouw tussen spoor 1 en 2 niet. Bij Baarn zie ik het gebouw/dak ook niet. Enig idee waarom? zijn dat soms nieuwe assets geworden? Zag ze wel in Beta 4. (met uitzondering van de genoemde portalen, had ik bij Beta 4 ook)
Quoteik zie her en der de portalen niet. heb er last van tussen Utrecht CS - Utrecht Overvecht en bij Amersfoort sporen 1,2 en 4. Tevens zie ik op amersfoort het stations gebouw tussen spoor 1 en 2 niet. Bij Baarn zie ik het gebouw/dak ook niet. Enig idee waarom? zijn dat soms nieuwe assets geworden? Zag ze wel in Beta 4. (met uitzondering van de genoemde portalen, had ik bij Beta 4 ook)Portalen: Dit zijn apparte objecten die je appart moet downloaden, maar dat staat ook in de readme Baarn: Staat er bij mij gewoon in, dat zou ik ook niet weten.
Die van MarcD geloof ik.
Ik heb alles geinstalleerd maar krijg geen rails en geen bodem bedekking enig idee wat ik mis???
trainxp bij de overweg bij putten zit ook geen rail link op een van beide sporen. Hoe kan ik deze aanleggen ?