Can we help you?

Please search the forums before asking a question. It may be answered already.

ZuidWest route niet zichtbaar in TS 2018

11 posts
ZuidWest route niet zichtbaar in TS 2018
« on: Friday 27 July, 2018, 19:24:52 »
heey allen,

daar ben ik weer met een klein probleempje... voor de route Zuidwest NL heb ik alle payware aangeschaft, en de route gedownload. ik heb de handleiding stappen opgevolgt. Nu is het zo dat dit in de handleiding staat "Nu   gaan   we   de   nieuwe   route   installeren,      kopieer   nu   de   “   Content   ”   map   uit   de   stap   2   “route”   map   uit   de   zwnl1.8.rar   file   en   plak   deze   terug   in   je    Railworks folder. - De route is nu geinstalleerd" ik heb dit gedaan maar ik zie de route nog steeds niet in TS 2018...
wat moet ik nu doen?

Objecten bouwer
2.218 posts
Re: ZuidWest route niet zichtbaar in TS 2018
« Reply #1 on: Friday 27 July, 2018, 20:48:40 »
Ja zelfs als ervaren gebruiker is het moeilijk om dat te volgen  :-X

Maar het is dus de bedoeling dat de de file: RW_2411_ZWNL1.8.rar even uitpakt in een tijdelijke map.
Als je dat gedaan hebt, heb je in je tijdelijke map een map met de naam:  Zuid-West Nederland 1.8
In die map bevind zich een map: Routes en daarin zit o.a. ee, RWP install. Daar kies je voor en installeer die met de RW utillity
Daarna zie je een map: Assets waarin wederom een .rar bestand. Die pak je uit naar de map ..\Railworks\Assets
Dan nog de map Scenarios, hier kan je diverse scenarios in vinden onder de namen van de makers. Installeer die ook met de RW Utility

Vervolgens loop je even de handleiding door en installeer de de aanvullende opgesomde items.

Als je alles goed hebt gedaan, zou het speelbaar moeten zijn.
"Gelukkig heb ik er geen verstand van en dat wil ik graag zo houden"

198 posts
« Reply #2 on: Wednesday 08 August, 2018, 10:38:02 »
En volgens mij zit er geen quick drive scenario bij dus zou je ook een scenario moeten installeren, want als er geen scenario is zie je de route ook niet. Je kan altijd even controleren door zelf even vlug in de scenario editor te gaan. Als de route daar niet bij staat is de route fout geinstalleerd.
Het leven is hard, maar een trein is harder...

Objecten bouwer
2.218 posts
« Reply #3 on: Wednesday 08 August, 2018, 12:07:18 »
En volgens mij zit er geen quick drive scenario bij dus zou je ook een scenario moeten installeren, want als er geen scenario is zie je de route ook niet. Je kan altijd even controleren door zelf even vlug in de scenario editor te gaan. Als de route daar niet bij staat is de route fout geinstalleerd.

...
Dan nog de map Scenarios, hier kan je diverse scenarios in vinden onder de namen van de makers. Installeer die ook met de RW Utility
....

;)