Can we help you?

Please search the forums before asking a question. It may be answered already.

steam

ben een Youtuber Treinspotter nathan
96 posts
steam
« on: Saturday 14 July, 2018, 18:14:22 »
ik kan niet meer inloggen op steam omdat ik niet op mijn E-mail kan omdat mijn pc het niet meer doet hoe kan ik mijn E-mail veranderen?
Youtube: Treinspotter Nathan
Instagram: Treinspotter.nathan

Objecten bouwer
2.220 posts
Re: steam
« Reply #1 on: Saturday 14 July, 2018, 18:57:56 »
Door in te loggen bij Steam :)

Daar heb je geen toenadering tot je email voor nodig, tenzij je je wachtwoord niet meer weet, dan heb je een probleem.
Je kan nog wel proberen om je oude mail via webmail te lezen, maar ook daar heb je inloggegevens voor nodig natuurlijk ;)
« Last Edit: Saturday 14 July, 2018, 19:02:43 by Frison »
"Gelukkig heb ik er geen verstand van en dat wil ik graag zo houden"

**
Route creator
6.797 posts
« Reply #2 on: Friday 03 August, 2018, 12:53:29 »
Kom hier het topic "Steam" tegen waar ik een vraag over heb al is het iets anders dan waar het topic voor bedoelt was. ;)
Mijn vraag: krijgt een van jullie ook ineens deze pop-up te zien (draai onder Windows 10) wat onderstaand plaatje toont als je Steam.exe opstart?
Heb eens gekeken maar de compatibility van Steam.exe maar dat staat gewoon uit.
Kortom wat moet je ermee aan met die flauwekul vanuit Steam gezien bij het starten?
Je kunt het dan wel negeren en TS gewoon spelen, mja dit krijg je steeds te zien als je Steam start. :(

Groeten trainsxp

131 posts
« Reply #3 on: Friday 03 August, 2018, 13:07:37 »
Heb Ik ook gehad, betekend vrij weinig, je kan "niet meer tonen" selecteren en dan zie je het niet meer  :)

**
Route creator
6.797 posts
« Reply #4 on: Friday 03 August, 2018, 13:51:56 »
Ja energeticshadow dat is wel zo maar waarom laat Steam een pop-up zien als het door iedereen genegeerd word.
En als je de pop-up moet geloven wat er te lezen staat van "wat problemen kan veroorzaken met sommige Steam-funties en het spelen van games".
Heb nog eens naar de compatibility van oa. Steam.exe gekeken en dan zit de Windows 10 optie er niet eens in waar velen op draaien en gaat niet verder dan Windows 8 ::)
Kortom waar zijn ze daar mee bezig als er niet eens een Windows 10 optie inzit, of zie ik dat verkeerd? >:(
->~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~<-
Edit/
Heb eens "Probleemoplosser voor compatibiliteit uitvoeren" op Steam.exe los gelaten en dan krijg ik een "steam service fout" pop-up te zien.
Maar dan is dat toch hun fout en niet de onze waar wij mee opgezadeld worden! :'(
« Last Edit: Friday 03 August, 2018, 14:13:51 by trainsxp »

Objecten bouwer
2.220 posts
« Reply #5 on: Friday 03 August, 2018, 14:19:56 »
Domme vragen bestaan niet, maar .......  ;D

De te kiezen compatible mode is altijd lager dan van je eigen Windos versie.
Je hebt dus zelf versie 10 en buiten dat bestaat er nog geen compatible versie 10 want dan zal eerst versie 11 uitgebracht moeten worden.  ;)

Objecten bouwer
2.220 posts
« Reply #6 on: Friday 03 August, 2018, 14:21:38 »
O ja, je kan RW gewoon onder Windows 10 draaien zonder problemen.  8)

**
Route creator
6.797 posts
« Reply #7 on: Friday 03 August, 2018, 14:32:36 »
De te kiezen compatible mode is altijd lager dan van je eigen Windos versie.
Je hebt dus zelf versie 10 en buiten dat bestaat er nog geen compatible versie 10 want dan zal eerst versie 11 uitgebracht moeten worden.  ;)

Oja daar had ik ff niet bij stilgestaan. ;)
De compatibility is natuurlijk alleen bedoelt voor de wat oudere programma's die (nog) niet goed onder Windows 10 draaien wat de laatste Windows versie is.

O ja, je kan RW gewoon onder Windows 10 draaien zonder problemen.  8)

Ja dat weet ik maar daar ging het even niet om, het was puur bedoelt om de pop-up die ik te zien krijg bij een Steam.exe start.