Can we help you?

Please search the forums before asking a question. It may be answered already.

Problemen met A - Südbahn Wien Meidling - Wr.Neustadt

**
TreinPunt.NL Vriend
(lid) MSTS/RW team
931 posts
Re: Problemen met A - Südbahn Wien Meidling - Wr.Neustadt
« Reply #30 on: Tuesday 04 September, 2018, 15:02:28 »
Kun je een lijstje publiceren met welke assets er zouden ontbreken?
Hier mijn lijstje met missende RSSLO bestanden en een img met mijn routes van RSSLO.
« Last Edit: Tuesday 04 September, 2018, 15:05:39 by cleo259 »
Ik vindt het leuk om scenario's te spelen.
Kijk ook eens hier
Facebook

TreinPunt.NL Moderator
Scenario bouwer en veel meer
638 posts
« Reply #31 on: Tuesday 04 September, 2018, 15:14:00 »
De map RSSLO_SemmeringBahn is in ieder geval de vereiste Sudbahn.
In verschillende routes is RSSLO bezig geweest met aanpassingen in scenery.
Betreft het hier de laatste versie 1.2?

De andere RSSLO assets zullen waarschijnlijk shared assets met andere routes van hen zijn.
De enige tip die ik voor nu heb is alle RSSLO routes bijwerken naar de laatste versie en dan nog eens RW_Tools laten controleren.

De laatste oorzaak die ik nog kan bedenken is dat de missende assets juist uit een oude versie van de Sudbahn route komen, die dus niet geïnstalleerd worden wanneer de route nog niet op de computer aanwezig is en direct de laatste versie erop gezet wordt.
« Last Edit: Tuesday 04 September, 2018, 15:59:51 by RemkoH »

TreinPunt.NL Administrator
1.444 posts
« Reply #32 on: Tuesday 04 September, 2018, 17:28:58 »
Ik lees het topic even snel door en wat na het lezen van de reactie van RemkoH in me opkomt...

Kan het zijn dat je een bepaalde RSSLO route hebt verwijderd met de uninstaller, en niet opnieuw geïnstalleerd? Best kans dat die uninstaller dan inderdaad gedeelde assets (nodig voor alle routes) heeft meeverwijderd, en dat je die nu mist.

Ik sluit me dan ook aan bij het advies dat RemkoH hierboven geeft...
Heb je een vraag over een download? Stuur me een PM! :)
Kijk ook eens in mijn album op http://steamcommunity.com/profiles/76561198011562087/screenshots/. ;)

594 posts
« Reply #33 on: Tuesday 04 September, 2018, 22:39:12 »
De map RSSLO_SemmeringBahn is in ieder geval de vereiste Sudbahn.
In verschillende routes is RSSLO bezig geweest met aanpassingen in scenery.
Betreft het hier de laatste versie 1.2?

De andere RSSLO assets zullen waarschijnlijk shared assets met andere routes van hen zijn.
De enige tip die ik voor nu heb is alle RSSLO routes bijwerken naar de laatste versie en dan nog eens RW_Tools laten controleren.

De laatste oorzaak die ik nog kan bedenken is dat de missende assets juist uit een oude versie van de Sudbahn route komen, die dus niet geïnstalleerd worden wanneer de route nog niet op de computer aanwezig is en direct de laatste versie erop gezet wordt.

Het kan ook zijn dat de maker van de route gebruik heeft gemaakt van de RSSLO Sudbahn v.1.1 voor wat betreft de assets.
Als Bart en Cleo versie 1.2 van de Sudbahn hebben geïnstalleerd, kan het zo zijn dat men deze meldingen in RW Tools krijgt.

@ Bart en Cleo259 kunnen jullie aangeven welke versie van de Sudbahn jullie hebben.

Bart mist ook nog assets die niet van RSSLO komen.
Dat staat in zijn eerste bericht.

Volgens het topic van de Duitse internetsite, waarin ik in mijn vorig bericht verwees, is de readme.pdf die bij deze route zit nog op de routeversie 1.1 gebaseerd terwijl de route zelf al versie 1.2 is.
Daardoor kan de lijst van assets die men nodig een aantal verwijzingen ontbreken.
Waardoor men in RW Tools ook meldingen krijgt van ontbrekende niet RSSLO assets.

@Sauer580, illegale versies sloeg niet op jouw persoonlijk. Maar mijn opmerking was over het misplaatste bericht van  Swaffelmeister103.

m.v.g.

A.N. de Jong

« Last Edit: Tuesday 04 September, 2018, 22:41:56 by ANdeJong »

**
TreinPunt.NL Vriend
(lid) MSTS/RW team
931 posts
« Reply #34 on: Tuesday 04 September, 2018, 22:49:54 »
Ik heb v1.0 en v1.2  van Sudbahn maar laat het gewoon even rusten.

Aren't you gonna say..Hello?
24 posts
« Reply #35 on: Wednesday 05 September, 2018, 10:19:29 »
@Sauer580, illegale versies sloeg niet op jouw persoonlijk. Maar mijn opmerking was over het misplaatste bericht van  Swaffelmeister103.

Nounou, dat het jou niet aanstaat, betekent niet dat het misplaatst is. Er zijn zat websites te vinden waar dat spul gewoon illegaal aangeboden wordt en vaak tot problemen leidt. Het had me weinig verbaasd als dat in dit geval ook zo was geweest...

TreinPunt.NL Administrator
6.246 posts
« Reply #36 on: Wednesday 05 September, 2018, 10:58:32 »
Dat allemaal weer gezegd hebbende, zou ik een ieder willen vragen om (i) voorzichting te zijn met de constatering dat er sprake is van een illegale versie, (ii) dat TreinPunt.NL geen support verleent aan content die illegaal is verkregen, maar dat we er wel vanuit gaan dat de content legaal is totdat het tegendeel bewezen is. In het geval van Saurer, al zeer lang lid op TreinPunt, vertrouw ik er blindelings op dat zijn content gewoon legaal is.

Inmiddels heeft Bart al even niet gereageerd en Saurer zijn bericht verwijderd, hetgeen maakt dat we even de adviezen on hold moeten plaatsen en even moeten wachten totdat er weer om nieuw advies wordt gevraagd.
"De moeilijkheid is niet om geld te verdienen, maar om het te verdienen met iets wat de moeite waard is om je leven aan te wijden."