Can we help you?

Please search the forums before asking a question. It may be answered already.

objects niet volledig

4 posts
objects niet volledig
« on: Monday 20 August, 2018, 12:00:03 »
Krijg maar een aantal beperkte objecten te zien ter wel ik er veel meer heb. Dit zelfde geld ook voor de treinen keuze's. Lijkt erop dat iets of iemand iets blokkeert. Wie kan mij helpen.

TreinPunt.NL Moderator
Routenbouwer
163 posts
Re: objects niet volledig
« Reply #1 on: Monday 20 August, 2018, 14:21:04 »
Wat vervelend dat je niet alle objecten te zien krijgt, zou je misschien een screenshot kunnen sturen van een situatie waarin je objecten mist? Dan kunnen we zien hoe het er uit ziet en kijken of we er een oplossing voor weten. En op welke instellingen heb je je TS staan?

Owin

Objecten bouwer
2.218 posts
« Reply #2 on: Monday 20 August, 2018, 15:59:07 »
Krijg maar een aantal beperkte objecten te zien ter wel ik er veel meer heb. Dit zelfde geld ook voor de treinen keuze's. Lijkt erop dat iets of iemand iets blokkeert. Wie kan mij helpen.

Als ik het zo lees, bedoel je dat niet alles zichtbaar voor selectie in de editor is.
Dat komt dan, omdat je voor elke "leverancier" van objecten of treinen, een vinkje moet zetten bij zijn of haar objectenlijst. Die kan je vinden als je in het edit menu op het kleine blauwe kistje met de gele pijl klikt, aan de rechterkant te zien.
"Gelukkig heb ik er geen verstand van en dat wil ik graag zo houden"

4 posts
« Reply #3 on: Saturday 25 August, 2018, 11:16:19 »
met dat vinkje snap ik, Gaat er alleen om dat als ik kijk in mijn windows verkenner zie ik alles staan. Maar als ik ga bouwen heb ik drie kwart niet er bij staan. Dus alles wat ik kan vinken is aangevinkt maar heb nog veel meer staan en die zie ik niet als ik ga bouwen. Routes ook gewoon niet zichtbaar zoals gbe. Zijn wel geïnstalleerd maar niet zichtbaar als ik route's ga bouwen. Dus kan