Can we help you?

Please search the forums before asking a question. It may be answered already.

Nieuwe computer: Wat kan ik verwachten?

92 posts
Nieuwe computer: Wat kan ik verwachten?
« on: Tuesday 07 August, 2018, 22:02:39 »
Hallo allemaal,

Ik heb vandaag een nieuwe pc gekocht en nu zou ik graag willen weten of een van jullie ervaring heeft met de spullen die ik er in heb en ongeveer de fps aantallen zou weten?
Specificaties:

I7 8700 6 core
Gigabyte 1070 TI 8gb
16 gb ram
512 gb ssd
2 tb hdd
Gigabyte h370 moederbord

Met vriendelijke groet,
Leon

**
TreinPunt.NL Vriend
De trein!!
1.709 posts
Re: Nieuwe computer: Wat kan ik verwachten?
« Reply #1 on: Wednesday 08 August, 2018, 01:16:29 »
Ik weet best een hoop van computers, maar wat voor ervaring je krijgt kan niemand geheel correct voorspellen.

Maar als ik even over je specs ga, kan je alles om max spelen en zul je op 1920 x 1080 een geweldige ervaring hebben. Op 4k, dus 3840 x 2160, zou het iets minder kunnen zijn, maar nog steeds prima.

Je hebt in ieder geval een mooie PC samengesteld, deze zou meer dan geschikt moeten zijn om alle spellen te spelen op goede kwaliteit. Er is slechts één klein minpuntje, en dat is dat je 2TB HDD nog vervangen zou kunnen worden door een SSD. Zeker in TS2018 heb je dan iets kortere laadtijden.

Hou er ook rekening mee dat TS2018, zeker op drukke plaatsen, langzaam zal blijven lopen. Dit heeft niets te maken met je PC, maar met de engine van het spel wat het gewoon niet kan hebben. ;)

TSW zou wel helemaal goed moeten lopen.

Mooie PC, veel plezier ervan! :)

Groet,
Koplopermau
« Last Edit: Wednesday 08 August, 2018, 01:18:06 by Koplopermau »
Volg me op mijn Twitch Kanaal en abonneer je op mijn YouTube kanaal!

92 posts
Re: Nieuwe computer: Wat kan ik verwachten?
« Reply #2 on: Wednesday 08 August, 2018, 22:10:29 »
Hoi Koplopermau,

Wellicht heb je er overheen gelezen maar ik heb een 512 gb grote ssd aan geschaft want ik wil ook mn windows snel hebben draaien. Voor de resolutie ik heb 2 1080p beeldschermen dus 4k hoeft ook weer niet. Ik was gewoon nieuwsgierig hoe ts2018 zou lopen op de pc en dat heb je zo goed gezegt.

Met vriendelijke groet,
Leon