Can we help you?

Please search the forums before asking a question. It may be answered already.

Eindpunt werkt niet (scenario maken)

51 posts
Eindpunt werkt niet (scenario maken)
« on: Thursday 14 June, 2018, 12:43:41 »
Hoi, op de route Krammerdijks Deltaland ben ik bezig met een scenario maken, maar zowel op de sporen van de haven als de zijsporen van Miezerveen krijg ik geen 'rood tijdbalkje' waardoor het scenario niet kan eindigen. Weet iemand hoe ik dit probleem oplos?

**
Route creator
6.603 posts
Re: Eindpunt werkt niet (scenario maken)
« Reply #1 on: Thursday 14 June, 2018, 21:01:27 »
Hmm, met welke opdracht dacht jij een rood balkje te moeten zien, daar liggen toch alleen Siding markers of heb ik dat mis?

Groeten trainsxp

Sjef61 (maker LUA scripts en assets) lid MSTS/RW
153 posts
« Reply #2 on: Thursday 14 June, 2018, 21:06:24 »
Ik denk dat hij dat laad/los/uitstappen kopje drukt  waarna het  rode tijdbalkje gaat lopen en dan het scenario beëindigd.

Het is een van de mooiste vergoedingen van het leven, dat niemand oprecht een ander kan helpen zonder zichzelf te helpen.

Ralph Waldo Emmerson

51 posts
« Reply #3 on: Thursday 14 June, 2018, 21:36:34 »
Ik denk dat hij dat laad/los/uitstappen kopje drukt  waarna het  rode tijdbalkje gaat lopen en dan het scenario beëindigd.

Dit inderdaad.

**
Route creator
6.603 posts
« Reply #4 on: Thursday 14 June, 2018, 22:18:29 »

Dit inderdaad.

Ja met "inderdaad" komen we niet verder mee, dus is het laden/lossen of in/uitstappen?
Als een bewuste opdracht niet goed word uitgevoerd gaat dat balkje niet lopen. ;)
Heb je bv. bij het laden/lossen wel de wagons opgeven die geladen/gelost moeten worden?
« Last Edit: Thursday 14 June, 2018, 22:26:06 by trainsxp »

51 posts
« Reply #5 on: Saturday 16 June, 2018, 13:24:24 »
Als ik een scenario maak met een goederentrein en ik wil die laten eindigen op een siding werkt dit niet (het rode tijdbalkje gaat niet lopen). In de editor ziet het er gewoon normaal uit en tutorials op youtube maken mij niet wijzer.

**
Route creator
6.603 posts
« Reply #6 on: Saturday 16 June, 2018, 13:53:58 »
Met welke scenario marker heb je een scenario gemaakt, bv. een freeroam-, standaard marker enz.?
Daar zit nog wel wat verschil in wat uitvoering betreft.

51 posts
« Reply #7 on: Saturday 16 June, 2018, 14:35:03 »
Het is een standaard scenario.

**
Route creator
6.603 posts
« Reply #8 on: Saturday 16 June, 2018, 15:04:16 »
Juist, maar kun je het scenario soms ff inpakken en tijdelijk in een bericht bijvoegen zodat ik (wij) eens kunnen kijken war er eventueel aan scheelt.
Want met deze gegevens zou ik het zo 1 2 3 ook niet weten wat de oorzaak is en zul je er ook niet achter komen. ;)