is er een mogelijkheid om geluiden en cabines te kopieren?

*
Sprinter
245 posts
is er een mogelijkheid om geluiden en cabines te kopieren?
« on: Thursday 04 July, 2019, 19:24:42 »
hoi allemaal,
ik zit al een tijdje jaloers te kijken op de TGV® Réseau & TGV-RDuplex EMU Add-On omdat er repaints van de thalys PBA op is gemaakt. groot nadeel is van de TGV® Réseau & TGV-RDuplex EMU Add-On dat de geluiden van de duplex afkomen, en ook de cabine is niet helemaal realistisch volgens mij.

nu heb ik wel de just-trains tgv maar die heeft (nog) geen thalys PBA . is het mogelijk om de geluiden van de just-trains versie in de versie van DTG te stoppen en ook van cabines te wisselen? want als dat kan dan heb ik eindelijk een thalys PBA op mijn simulator

als het te verwarrend is moeten jullie het even zeggen dan probeer ik te verduidelijken.

groetjes,
Tobias

*
Sprinter
252 posts
Re: is er een mogelijkheid om geluiden en cabines te kopieren?
« Reply #1 on: Thursday 04 July, 2019, 19:35:29 »
Nee dat is niet mogelijk, ik weet welke je bedoelt: De Atlantic High Speed met bijbehorende TGV Atlantique.
Hellaas zijn deze 2 treinen zodanig verschillend gemaakt in TS dat kopieëren niet mogelijk is en ik geloof dat iemand bezig was met een ''repaint'' van de Thalys PBA/PBKA (verbeterde versie)

*
Sprinter
245 posts
« Reply #2 on: Thursday 04 July, 2019, 19:50:02 »
hoi peteryvon,

bedankt voor je reactie.
dat is jammer ik had gehoopt dat het kon, maar dit is wel duidelijk. ik hoop dat er inderdaad een verbeterde versie uitkomt voor de pba.

ik wacht het af.

groetjes,
Tobias

*
Hogesnelheidstrein
5.154 posts
« Reply #3 on: Friday 05 July, 2019, 14:26:27 »
Als je beetje handig bent met de blueprints kan dat wel
Al is het waarschijnlijk makkelijker het andersom te doen, de DTG buitenkant in de just trains versie zetten.

*
Sprinter
245 posts
« Reply #4 on: Friday 05 July, 2019, 15:21:25 »
helaas ben ik daar niet heel handig in. dan houd het op.

bedankt voor het meedenken