deur scripten

*
Stoomlocomotief
36 posts
deur scripten
« on: Tuesday 30 April, 2019, 11:37:24 »
Hallo iedereen, ik heb even een vraag in verband met de deuren van de SLT van Christrains. ik ben van plan de scripts van de deuren zo aan te passen dat als je ze 'unlocked' dat sommige deuren opengaan en dan weer dicht en dan andere deuren weer open en dicht zodat het lijkt op het deur systeem van de SLT alleen als dit al kan is dit dan ook legaal om te doen. als ik dit doe dan maak ik wel een back-up van het script

*
Intercity
Scenario bouwer, lua scripter en veel meer
784 posts
Re: deur scripten
« Reply #1 on: Tuesday 30 April, 2019, 11:55:22 »
Voor jezelf kun je doen en laten wat je wil.

Als het lukt en je het wil publiceren, zorg dan dat je vooraf bij Chris informeert of dat mag.

*
Stoomlocomotief
36 posts
« Reply #2 on: Tuesday 30 April, 2019, 13:00:32 »
oke dankjewel

*
Stoomlocomotief
36 posts
ontcijferen van CT scripts
« Reply #3 on: Tuesday 07 May, 2019, 16:21:05 »
Hallo iedereen, een tijdje geleden had ik een post gemaakt op dit forum over de deuren van de CT SLT het is mij inmiddels gelukt de deuren helemaal realistisch te maken alleen werkt dit alleen op station Utrecht centraal. ik wou deze post even maken om te vertellen dat er vordering inzit en dat alles goed gaat

*
Hogesnelheidstrein
2.357 posts
Re: ontcijferen van CT scripts
« Reply #4 on: Tuesday 07 May, 2019, 20:40:42 »
Ik zou er maar rekening mee houden dat er Copywrite op de bestanden van Chris aanwezig is!
Je bent dus illegaal bezig als je deze bestanden gaat verspreiden.
« Last Edit: Tuesday 07 May, 2019, 20:42:51 by Frison »

*
Stoomlocomotief
36 posts
Re: ontcijferen van CT scripts
« Reply #5 on: Tuesday 07 May, 2019, 21:44:18 »
ik ben ook niet van plan ze te verspreiden alleen vind ik dit zelf een leuk project

TreinPunt.NL Administrator
Hogesnelheidstrein
6.329 posts
« Reply #6 on: Tuesday 07 May, 2019, 23:24:29 »
Ik heb je nieuwe topic met het vorige topic samengevoegd, Davincy. Voor nieuwe posts over dit onderwerp kun je gewoon dit topic aanhouden :)
"De moeilijkheid is niet om geld te verdienen, maar om het te verdienen met iets wat de moeite waard is om je leven aan te wijden."

*
Intercity
Scenario bouwer in Nederlandse route.
842 posts
Re:  deur scripten
« Reply #7 on: Wednesday 08 May, 2019, 10:14:20 »
Eventueel zou je als het lukt het script kunnen delen met Chris zodat hij er misschien op voort kan voortduren. Is een leuk idee voor de Flirt TAG, SGMm, SLT, Flirt HRN en GTW.

Kun je met dit script er ook voor zorgen dat de treinen zoals bijvoorbeeld ICMm, V-IRM, DDZ niet meer gaan piepen als het nog geen vertrektijd is en pas gaan piepen als ze wel gaan vertrekken?
Trots Vriend van TPNL!

*
Intercity
Scenario bouwer, lua scripter en veel meer
784 posts
« Reply #8 on: Wednesday 08 May, 2019, 14:43:00 »
Alleen op station Utrecht? ???
Heb je daar een verklaring voor?

*
Hogesnelheidstrein
Machinist
1.109 posts
Re:  deur scripten
« Reply #9 on: Wednesday 08 May, 2019, 15:30:18 »
...
Kun je met dit script er ook voor zorgen dat de treinen zoals bijvoorbeeld ICMm, V-IRM, DDZ niet meer gaan piepen als het nog geen vertrektijd is en pas gaan piepen als ze wel gaan vertrekken?

Zit dat geluid niet gewoon gekoppeld aan het geluid voor het sluiten an de deuren, en klinkt het daarom gelijktijdig?
Bezig met de route "ZwEnZwoKa"
http://bit.ly/2Cjxgyc

Routebouwer "Oost Nederland"
http://bit.ly/2q3RWET