Wijziging downloadlocatie objecten en mailadres

*
Hogesnelheidstrein
2.357 posts
Wijziging downloadlocatie objecten en mailadres
« on: Saturday 10 August, 2019, 11:54:23 »
Door een stomme fout is mijn Railworks Google account verwijderd en is ook niet meer te herstellen. Hierbij de nieuwe gegevens:

E-mail adres:  railworks.objecten.frison[at]gmail.com

Download individuele objecten:  https://drive.google.com/drive/folders/1b9RdRqqoCwnEmez9L9rKHedFS9mzNfsl

Nieuwe objecten worden uitsluitend nog aangemaakt voor reeds uitgebrachte routes en mits voldoende informatie wordt gegeven.

De facebook pagina is er nog wel en zal summier worden bijgehouden.

**
TreinPunt.NL Vriend
Intercity
686 posts
Re: Wijziging downloadlocatie objecten en mailadres
« Reply #1 on: Saturday 10 August, 2019, 19:58:07 »
Meteen bij m'n bladwijzers gezet. Dankjewel Frison.

*
Sprinter
Spoorweg Nostalgist - Virtueel Modelbouwer
416 posts
« Reply #2 on: Sunday 11 August, 2019, 13:38:05 »
Dank Frison!
Forumlid Treinpunt.nl / Lid MSTS - RW team
"Je weet nooit wanneer je trein stopt. Haal dus alles uit de rit"

*
Hondekop
196 posts
« Reply #3 on: Sunday 11 August, 2019, 18:45:28 »
Bedankt voor de melding.

*
Hogesnelheidstrein
2.357 posts
« Reply #4 on: Saturday 31 August, 2019, 10:51:31 »

Nieuwe objecten worden uitsluitend nog aangemaakt voor reeds uitgebrachte routes en mits voldoende informatie wordt gegeven.

Ik krijg nog met enige regelmaat de vraag, waarom ik weiger om nog objecten te maken voor niet uitgebrachte routes. Nou, zonder namen enz. te noemen zeg ik alleen maar, kijk eens hier op TP rond naar de aangekondigde routes en kijk dan ook eens naar het aantal dat ook daadwerkelijk is uitgebracht. Dan is deze stelling voorgoed duidelijk, toch? ;)

Dus nogmaals, objecten aanvragen kan en mag altijd, maar wel wel voor reeds uitgebrachte routes. :)

*
Hogesnelheidstrein
Objectenbouwer
1.986 posts
« Reply #5 on: Saturday 31 August, 2019, 11:48:35 »
Je kan gerust door bouwen , maar dingen die jij leuk vindt met zelf gemaakte textures of fototextures die je eventueel zelf maakt.
Ik bedoel dan meer algemene objecten ie iedereen kan gebruiken.Dan krijg je dit ook niet.

Ik ben er al een tijd mee gestopt om voor anderen te bouwen.
Iedereen wil graag voor zijn route objecten , maar als je dan vraagt om foto's dan krijg je Google afbeeldingen die je gewoon niet kan gebruiken.Sommigen zijn niet in staat om ergens foto's te nemen maar sommigen wel.Maar dat is dan blijkbaar te veel moeite.

Gewoon lekker in het algemeen door gaan Frison ..

*
Hogesnelheidstrein
Routebouwer Groningen-Delfzijl
1.110 posts
« Reply #6 on: Sunday 01 September, 2019, 20:47:26 »
Gewoon doen wat je zelf het leukste vindt. Met de objecten die jij al hebt gebouwd Frison (en ook Gert) ben ik al zeer dankbaar zonder die objecten zou het een stuk minder realistisch zijn. Bouw objecten als het het leuk vind en geniet ook van je werk. Ik ben in ieder geval een zeer dankbare gebruiker van de objecten!  8)