TSC Oberleitungssystem v1.3

11 posts
TSC Oberleitungssystem v1.3
« on: Saturday 01 July, 2017, 23:21:41 »
ok hallo iedereen hier ben ik weer deze keer met een vraag voor de betuweroute heeft iemeand een alternatieve downloadlink voor de TSC Oberleitungssystem v1.3 telkens als ik op de link klik staat er van websitedomeinnaam te koop etc ..

TreinPunt.NL Downloadmanager
Hoi ik ben Rob ook wel bekend als (Rubku_NL)
554 posts
Re: TSC Oberleitungssystem v1.3
« Reply #1 on: Sunday 02 July, 2017, 00:53:36 »
tsc-trainsim.de is niet te koop, maar word verbouwd!

TSC - TrainSimContent
20 juni om 11:52

Wie bereits gestern Angekündigt, wird unsere Website und die Downloads für einige Tage nicht erreichbar sein. Das berechtigt allerdings nicht zum weiter verteilen unserer Objekte, wir bitten hier um etwas Geduld bis wir die Seite überarbeitet haben und diese wieder Online geht, somit werden dann auch die Downloads wieder verfügbar sein.
vertaald:
Zoals gisteren aangekondigd, zullen onze website en downloads voor een paar dagen niet beschikbaar zijn. Dit is echter niet geldig voor verdere verdeling van onze objecten, we vragen om een beetje geduld totdat we de pagina hebben herzien en online gaan, zodat de downloads weer beschikbaar zullen zijn.

Meer info zie hun Facebook
en zo ver ik weet is er geen 2e download waar je kan vinden.
« Last Edit: Sunday 02 July, 2017, 00:55:29 by Rubku_NL »
Ik stream bijna elke dag op Twitch
:D en bouwt aan Zuid-oost Nederland :D

Join ook mijn Discord voor veel info & nieuws.
incl repaints, free scenarios & meer. ook krijg je een melding als ik live ga op Twitch!

248 posts
« Reply #2 on: Saturday 28 April, 2018, 11:35:27 »
De site is er nog steeds niet, en ik wil die bovenleiding ook. Is er een andere manier. (Op Rail-sim.de is ie ook niet)

(lid) MSTS/RW team
929 posts
« Reply #3 on: Saturday 28 April, 2018, 12:42:24 »
De site is wel toegankelijk alleen lukte bij mij na registratie niet te downloaden heb ondertussen even een bericht na de Administrator gestuurd. 
Ik vindt het leuk om scenario's te spelen.
Kijk ook eens hier
Facebook

1.034 posts
« Reply #4 on: Saturday 28 April, 2018, 13:49:17 »
De site is er nog steeds niet, en ik wil die bovenleiding ook. Is er een andere manier. (Op Rail-sim.de is ie ook niet)
Ik weet niet welke link jij gebruikt hebt, maar de actuele is deze,

Dick

(lid) MSTS/RW team
929 posts
« Reply #5 on: Sunday 29 April, 2018, 17:57:55 »
Zo juist is die voor mij vrij gegeven. 8)