Seinen Altenburg-wildau

*
Stoomlocomotief
35 posts
Seinen Altenburg-wildau
« on: Tuesday 27 November, 2018, 19:24:05 »
Ik heb laats alles opnieuw geinstald. Maar nu kom ik er achter dat ik geen seinen meer hebt voor Altenburg Wildau v3. Weet iemand welke ik moet hebben, en van welke site. Alvast bedankt. Groetjes verkad69

*
Intercity
523 posts
Re: Seinen Altenburg-wildau
« Reply #1 on: Sunday 02 December, 2018, 12:41:17 »
Misschien deze opnieuw downloaden en installeren? Die seinen moeten gewoon in die route zitten, dacht ik.

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #2 on: Sunday 02 December, 2018, 14:07:47 »
Verkade69,

Je kunt alles opnieuw geïnstalleerd hebben. maar je hebt nagelaten om het Altenburg - Wildau v3 Handbuch.pdf even te raadplegen waar oa. de benodigde seinen in vermeld staan.
Kortom dit wetende lijkt het mij voor jou opgelost te zijn.

En Goederenmeester, je kunt van alles denken, maar het is geen payware route waar alles in hoort te zitten. ;)

Groeten trainsxp

*
Stoomlocomotief
35 posts
« Reply #3 on: Sunday 02 December, 2018, 19:18:12 »
Verkade69,

Je kunt alles opnieuw geïnstalleerd hebben. maar je hebt nagelaten om het Altenburg - Wildau v3 Handbuch.pdf even te raadplegen waar oa. de benodigde seinen in vermeld staan.
Kortom dit wetende lijkt het mij voor jou opgelost te zijn.

En Goederenmeester, je kunt van alles denken, maar het is geen payware route waar alles in hoort te zitten. ;)

Dat heb ik ook gedaan Deutsche_Formsignale_V7.3, maar geen seinen. Wel bij de Altenburg Waldau 2.2  En had ook opnieuw geinstald, ook niet. Snap er niks van.

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #4 on: Sunday 02 December, 2018, 21:00:35 »
Hoezo "maar geen seinen", wat zijn dit dan: Deutsche HV-Signale (Version 5.21 oder höher) [Schuster, SignalTeam] wat ook in de .....pdf staat?

*
Stoomlocomotief
35 posts
« Reply #5 on: Monday 03 December, 2018, 00:01:11 »
Hoezo "maar geen seinen", wat zijn dit dan: Deutsche HV-Signale (Version 5.21 oder höher) [Schuster, SignalTeam] wat ook in de .....pdf staat?

Als ik daar op klik dan kan ik alleen een read me bestand lezen, kijk maar   https://rail-sim.de/forum/wsif/index.php/Entry/1428/

*
Intercity
Scenario bouwer, lua scripter en veel meer
784 posts
« Reply #6 on: Monday 03 December, 2018, 01:10:54 »
Klik niet op de download knop (die download een text file) maar ga naar "Files" en download het zip bestand.

*
Stoomlocomotief
35 posts
« Reply #7 on: Tuesday 04 December, 2018, 17:38:39 »
Klik niet op de download knop (die download een text file) maar ga naar "Files" en download het zip bestand.

Hartelijk dank, het is gelukt. Groetjes verkad69