Zou wel leuk zijn als ze ook knipperend deed.
Type CTA: Met klokVertrektijd: 12:00Type Trein: IntercityEindbestemming: AmsterdijkTussenstops: Niet.Vertrektijd volgende trein: 12:09Type Volgende Trein: SprinterEindbestemming Volgende trein: AmsterdijkSpoor: 2Vertraging: Nee
Type CTA: Met klokVertrektijd: 12:02Type Trein: IntercityEindbestemming: MaastrichtTussenstops: Via Weert, Roermond, SittardVertrektijd volgende trein: 12:17Type Volgende Trein: IntercityEindbestemming Volgende trein: HeelenSpoor: 1Vertraging: Ja + 5 minsType CTA: Met klokVertrektijd: 12:03Type Trein: IntercityEindbestemming: Den Haag CSTussenstops: Via Tilburg, Breda, Dordrecht, Rotterdam CS, Den Haag HSVertrektijd volgende trein: 12:20Type Volgende Trein: SprinterEindbestemming Volgende trein: NijmegenSpoor: 6Vertraging: NeeType CTA: Met klokVertrektijd: 12:08Type Trein: IntercityEindbestemming: ShipholTussenstops: Via 's Hertogenbosch, Utrecht, Amsterdam Bijler Arena, Amsterdam Rai, Amsterdam ZuidVertrektijd volgende trein: 12:32Type Volgende Trein: IntercityEindbestemming Volgende trein: Amsterdam CSSpoor: 5Vertraging: Neemisschien is het ook wel leuk als er schermen zij waar "niet instapppen" op staat?
Ik ben onder de indruk! alleen een probleemje, de CTA voor spoor 6 heeft geen textures.
ja nu is hij juist! Hartstikke bedankt
Is maar iets kleins, maar Bovenkarspel Flora is gewoon zonder streepje. Verder ziet alles er heel mooi uit, I'm impressed!
Hartstikke bedankt hiervoor dodowvogel!Ik heb ook een vraag aan mensen die handig zijn met Blender, Sketchup etc.: Zou iemand zo'n paal kunnen maken waar een CTA bak aanhangt. Zoiets ongeveer alleen dan grijs en voor de nieuwe CTA?http://i751.photobucket.com/albums/xx155/Dutchie_011234/OV/IMG_0611.jpg
Hey,Dan ben ik je zo dankbaar! Nog van dat plaatje: Dat zwart moet grijs zijn net als de balken op de CTA's van jou en De paal hoeft geen speaker.Bryan
Ik vindt trouwens de oudere CTA's zoals op bovenstaande foto ook wel erg leuk.
Bedankt dodowvogel
Echt super mooi !Ik heb nog een lijstje een stuk of 14 als je dat niet erg vindt?
Heb ze gestuurd, alvast bedankt
Okee alvast bedankt
Het bestand is te groot om in 1 keer te uploaden, vandaar dat ik twee bestanden heb voor je CTA's. Beiden moeten worden geïnstalleerd om ze te laten werken. Veel plezier ermee =)!