Hartelijk bedankt! ze zien er voor mij top uit!
Wauw hoe kom je hier dan aan? Alles naar afgezocht, haha! Zal de CTA voor Robin erop aanpassen .
Mooi hoor.Ik zie nog 1 foutje bij de IC direct, om 13:07 is er geen thalys.
Om 13:18uur dan Maar nogmaals bedankt!
Via m'n werk (verkeersleiding prorail). Wij zitten met de omroep van NS in dezelfde ruimte. Alle CTA's zijn te previewen in het systeem en dan zie je dus wat je op de foto kon zien. Scheelt weer een wandeling naar het station .Overigens zien je textures er strak uit, mooi werk!
Dankjewel! Ahh zoiets dacht ik al, gezien de 'cta.swf' vermelding op de screenshot. Het is zeker niet mogelijk om deze met een leek te delen?
Quote from: dodowvogel on Monday 10 March, 2014, 14:16:03 Dankjewel! Ahh zoiets dacht ik al, gezien de 'cta.swf' vermelding op de screenshot. Het is zeker niet mogelijk om deze met een leek te delen? Ik heb even snel iets in elkaar geflanst. Het is niet helemaal precies het zelfde maar je kan er aardig wat leuke dingetjes mee.url: http://ctayds.onjumpstarter.io/GET waarden:time = Vertrektijddelay = vertraging (wordt afgerond naar 0, 5, 10, 15, 20, 25, 30 minuten etc...)type = Treinsoort (Sprinter/Intercity)destination = Bestemming (bijv. Amsterdam C.)stops = tussenstops, met komma gescheiden (Hoofddorp,Schiphol,Lelylaan,etc...)notice = Bericht in witte balk onderaan het scherm (bijv. Extra Trein of Vertrekt van spoor 1)notice2 = zie noticenotice3 = zie noticecancel = Bericht in blauwe balk onderaan het scherm (bijv. Rijdt niet)cancel2 = zie cancelnext_time = vertrektijd volgende trein (bijv. 12:02)next_type = Type van de volgende trein (zie type)next_destination = Bestemming van volgende trein.Voorbeeld kan je hier bekijken: http://ctayds.onjumpstarter.io/?time=17:40&delay=5&type=Sprinter&destination=Kersenboogerd&stops=Lelylaan,Sloterdijk,Zaandam,Kogerveld,Weidevenne,Purmerend,Overwhere,Hoorn¬ice=Stopt%20ook%20in%20Zaandam&cancel=17:52%20Intercity%20Direct%20Rijdt%20nietEdit: Het kan zijn dat het niet past, probeer dan uit te zoomen met Ctrl + - en de vorm van je venster aan te passen.
Tegenwoordig staat er een DB logo bij, even kijken of ik er nog een foto van kan vinden...Edit: Ik weet bijna zeker dat ik een foto heb, maar die staat waarschijnlijk nog op mijn camera, ik kijk daar morgen denk ik wel even naar.
ik ben straks op Adam ca en zal bij de Ic berlijn eens kijken voor DB logo op bord. Volgensmij heeft die het ook. (ICE) misschien ook wel) mvg Jordi
Hier even een plaatje van mijn route Enkhuizen-Hoorn (te volgen op http://www.coha.nl/index.php/forum-nl/railalgemeen/230-traject-ekz-hn) met de CTA bakken van dodowvogel. Ze zien er prachtig uit!
Dat ziet er netjes uit inderdaad! Mocht ik nog iets kunnen betekenen voor je, dan hoor ik het wel
Bedankt!!!:)QuoteDat ziet er netjes uit inderdaad! Mocht ik nog iets kunnen betekenen voor je, dan hoor ik het wel Nou dan graag de ronde leuningen op de perrons of is dat niet wat je bedoelde
Hier een foto`s van niet lang geleden op Utrecht centraal.
beste dodowvogel kun jij misschien van station hengelo na oldenzaal maken en enschede na apeldoorn ! en alle andere dingen van enschede ik hoor graag van jethijs
Om 13:18uur dan Maar nogmaals bedankt!zou ik deze nog mogen? alvast bedankt.FormulierLocatie van CTA: Amsterdam centraalType CTA: Met klokVertrektijd: 20:31Type Trein: city night lineEindbestemming: München HbfTussenstops: Via Utrecht c,Arnhem,Oberhausen,Duisburg,Dusseldorf,Koln,Frankfurt flughafenVertrektijd volgende trein: 20.37Type Volgende Trein: IntercityEindbestemming Volgende trein: Lelystad CentrumSpoor: 10Vertraging: NeeLocatie van CTA: Amsterdam centraalType CTA: Met klokVertrektijd: 19:01Type Trein: city night lineEindbestemming: Praha hl.n.Tussenstops: Via Utrecht c,Arnhem,Oberhausen,Duisburg,Dusseldorf,Koln,Berlin Hbf,Decin hl.n.,Vertrektijd volgende trein: 19:18Type Volgende Trein: SprinterEindbestemming Volgende trein: uitgeestSpoor: 7Vertraging: Nee
Let wel op, bij de CTA met klok, past deze zich niet aan, aan de tijd.