@mihajlo123 : Volgens mij maak jij de Hoekse Lijn voor Railworks.
Quote from: david_meyer on Sunday 02 March, 2014, 20:23:47 @mihajlo123 : Volgens mij maak jij de Hoekse Lijn voor Railworks.Nouw.. Verklapt ... Binnenkort open ik een Topic hier
ik heb weer CTA's nodig....Dit is nog maar een beginnetje
Quote from: mihajlo123 on Sunday 02 March, 2014, 20:21:38 ik heb weer CTA's nodig....Dit is nog maar een beginnetjeKomt goed! Misschien dat ik ze vandaag zelfs nog af krijg. Leuke lijn waar je aan gaat werken, succes alvast.
Quote from: dodowvogel on Sunday 02 March, 2014, 22:30:49 Quote from: mihajlo123 on Sunday 02 March, 2014, 20:21:38 ik heb weer CTA's nodig....Dit is nog maar een beginnetjeKomt goed! Misschien dat ik ze vandaag zelfs nog af krijg. Leuke lijn waar je aan gaat werken, succes alvast.Dank je! Ben al bijna klaar met het stukje Hoek van Holland Strand - Hoek van Holland Haven
ik heb weer CTA's nodig
1 foutje te zien de laatste heeft geen invul bij vertraging
Dank je! Ben al bijna klaar met het stukje Hoek van Holland Strand - Hoek van Holland Haven
Goed dat je het gevonden hebt ! Leuk dat je nu ook hier je kunsten aanbiedt
@dodowvogelLeuk dat je dit alles doet, succes verder, je hebt in ieder geval genoeg "klanten".
Nou bij deze zou ik er ook wel een paar willen hebben
ik heb weer CTA's nodigDit is nog maar een beginnetje
Nou bij deze zou ik er ook wel een paar willen hebben Dit was het wel zo'n beetje het zou heel mooi zijn als je dit kunt maken ik geloof dat er geen fouten bij zitten
Locatie van CTA: EindhovenType CTA: Met klokVertrektijd: 12:17Type Trein: SprinterEindbestemming: Tilburg UniversiteitTussenstops: Via Eindhoven Beukenlaan, Best, Boxtel, Oisterwijk, TilburgVertrektijd volgende trein: 12:47Type Volgende Trein: SprinterEindbestemming Volgende trein: Tiburg UniversiteitSpoor: 4Vertraging: NeeLocatie van CTA: EindhovenType CTA: Met klokVertrektijd: 12:20Type Trein: SprinterEindbestemming: DeurneTussenstops: Via Helmond Brandevoort, Helmond 't Hout, Helmond, Helmond BrouwhuisVertrektijd volgende trein: 12:55Type Volgende Trein: SprinterEindbestemming Volgende trein: WeertSpoor: 3Vertraging: NeeLocatie van CTA: EindhovenType CTA: Met klokVertrektijd: 12:03Type Trein: IntercityEindbestemming: VenloTussenstops: Via Helmond, Deurne, Horst-Sevenum, BlerickVertrektijd volgende trein: 12:33Type Volgende Trein: IntercityEindbestemming Volgende trein: VenloSpoor: 2Vertraging: NeeLocatie van CTA: EindhovenType CTA: Met klokVertrektijd: 12:17Type Trein: SprinterEindbestemming: Tilburg UniversiteitTussenstops: Via Eindhoven Beukenlaan, Best, Boxtel, Oisterwijk, TilburgVertrektijd volgende trein: 12:47Type Volgende Trein: SprinterEindbestemming Volgende trein: Tiburg UniversiteitSpoor: 4Vertraging: NeeLocatie van CTA: TilburgType CTA: Met klokVertrektijd: 13:10Type Trein: IntercityEindbestemming: VenloTussenstops: Via Eindhoven, Helmond, Deurne, Horst-Sevenum, BlerickVertrektijd volgende trein: 13:15Type Volgende Trein: SprinterEindbestemming Volgende trein: WeertSpoor: 1Vertraging: Neealvast bedankt!
Misschien is het ook leuk om een versie te maken van CTA's die uit staan en CTA's met storingen?
Locatie van CTA: EindhovenType CTA: Met klokVertrektijd: 12:17Type Trein: SprinterEindbestemming: Tilburg UniversiteitTussenstops: Via Eindhoven Beukenlaan, Best, Boxtel, Oisterwijk, TilburgVertrektijd volgende trein: 12:47Type Volgende Trein: SprinterEindbestemming Volgende trein: Tiburg UniversiteitSpoor: 4Vertraging: Nee...Locatie van CTA: TilburgType CTA: Met klokVertrektijd: 13:10Type Trein: IntercityEindbestemming: VenloTussenstops: Via Eindhoven, Helmond, Deurne, Horst-Sevenum, BlerickVertrektijd volgende trein: 13:15Type Volgende Trein: SprinterEindbestemming Volgende trein: WeertSpoor: 1Vertraging: Neealvast bedankt!
Quote from: rrt300 on Thursday 06 March, 2014, 21:00:43 Locatie van CTA: EindhovenType CTA: Met klokVertrektijd: 12:17Type Trein: SprinterEindbestemming: Tilburg UniversiteitTussenstops: Via Eindhoven Beukenlaan, Best, Boxtel, Oisterwijk, TilburgVertrektijd volgende trein: 12:47Type Volgende Trein: SprinterEindbestemming Volgende trein: Tiburg UniversiteitSpoor: 4Vertraging: Nee...Locatie van CTA: TilburgType CTA: Met klokVertrektijd: 13:10Type Trein: IntercityEindbestemming: VenloTussenstops: Via Eindhoven, Helmond, Deurne, Horst-Sevenum, BlerickVertrektijd volgende trein: 13:15Type Volgende Trein: SprinterEindbestemming Volgende trein: WeertSpoor: 1Vertraging: Neealvast bedankt!Deze zijn klaar en te downloaden van www.spoorvogel.nl bij downloads onder het kopje CTA's.
zou ik de volgende Cta`s mogen:FormulierLocatie van CTA: Amsterdam centraalType CTA: Met klokVertrektijd: 12:55Type Trein: Intercity directEindbestemming: BredaTussenstops: Via Schiphol,Rotterdam centraalVertrektijd volgende trein: 13.07Type Volgende Trein: ThalysEindbestemming Volgende trein: Paris nordSpoor: 15Vertraging: NeeLocatie van CTA: Amsterdam centraalType CTA: Met klokVertrektijd: 12:07Type Trein: thalysEindbestemming: paris nordTussenstops: Via Schiphol,Rotterdam centraal,Antwerpen centraal,Brussel zuidVertrektijd volgende trein: 12:25Type Volgende Trein: Intercity directEindbestemming Volgende trein: BredaSpoor: 15Vertraging: NeeLocatie van CTA: hengeloType CTA: Met klokVertrektijd: 14:46Type Trein: StoptreinEindbestemming: zutphenTussenstops: Via Delden,Goor,LochemVertrektijd volgende trein: 15.04Type Volgende Trein: Intercity(ns hispeed international)Eindbestemming Volgende trein: Amsterdam centraalSpoor: 2Vertraging: NeeAlvast bedankt!
Quote from: Dion on Saturday 08 March, 2014, 11:02:30 Misschien is het ook leuk om een versie te maken van CTA's die uit staan en CTA's met storingen?Ahh ja leuk idee! Heb je misschien een afbeelding van een CTA met storing?
Quote from: dodowvogel on Saturday 08 March, 2014, 15:21:49 Quote from: Dion on Saturday 08 March, 2014, 11:02:30 Misschien is het ook leuk om een versie te maken van CTA's die uit staan en CTA's met storingen?Ahh ja leuk idee! Heb je misschien een afbeelding van een CTA met storing?Kan helaas geen foto er van vinden, maar voor zover ik weet lijkt het heel erg op de tekst "Niet instappen", echter staat er dan "Let op de omroepberichten"
Quote from: robinvv07 on Sunday 09 March, 2014, 00:15:29 zou ik de volgende Cta`s mogen:FormulierLocatie van CTA: Amsterdam centraalType CTA: Met klokVertrektijd: 12:55Type Trein: Intercity directEindbestemming: BredaTussenstops: Via Schiphol,Rotterdam centraalVertrektijd volgende trein: 13.07Type Volgende Trein: ThalysEindbestemming Volgende trein: Paris nordSpoor: 15Vertraging: NeeLocatie van CTA: Amsterdam centraalType CTA: Met klokVertrektijd: 12:07Type Trein: thalysEindbestemming: paris nordTussenstops: Via Schiphol,Rotterdam centraal,Antwerpen centraal,Brussel zuidVertrektijd volgende trein: 12:25Type Volgende Trein: Intercity directEindbestemming Volgende trein: BredaSpoor: 15Vertraging: NeeLocatie van CTA: hengeloType CTA: Met klokVertrektijd: 14:46Type Trein: StoptreinEindbestemming: zutphenTussenstops: Via Delden,Goor,LochemVertrektijd volgende trein: 15.04Type Volgende Trein: Intercity(ns hispeed international)Eindbestemming Volgende trein: Amsterdam centraalSpoor: 2Vertraging: NeeAlvast bedankt!Een drietal interessante CTA's, van twee van de drie had ik geen logo's in de template, en duurde dus wat langer om deze erin te verwerken (Thalys en IC Direct). Hoe Thalys wordt weergegeven heb ik intussen gevonden, maar hoe Intercity Direct op een CTA wordt aangegeven is mij niet duidelijk. Ik heb er nu maar iets van gemaakt, hoe ik denk dat het eruit ziet, maar mocht het anders zijn, en je een foto hebben, kan ik hem altijd voor je verbeteren.Ze zijn beschikbaar om te downloaden op spoorvogel.nl
Verdere mogelijkheden zijn:-blanco-niet instappen-let op omroep
Hoop dat dit duidelijk voor je is .