Handige tool

*
Hogesnelheidstrein
2.357 posts
Handige tool
« on: Friday 10 March, 2017, 14:04:02 »
Hmm, ik kan het toch niet laten om dit even ook hier kenbaar te maken, voor diegene die niet mijn FB pagina bezoeken :)

Ik zat mijn bestanden eens door te spitten op overbodige rommel en kwam het volgende bestandje tegen:

tool_for_placing_streetlights.zip

In de bijgesloten readme staat dit:

---[knip]------------------------------------------------------------------------------------
"This is the second version which will allow you to place lights even when there are more roads or lofts beside eachother. I also added a streetlight tool for lights on one side of the road only.

Copy all these files to "Assets\Kuju\RailSimulator\scenery\Procedural\" and you will get some tools for placing streetlamps along roads the same way you do place Gantries along tracks with the Gantry Tool.

Be aware that "oxfo_padd_streetlight01.bin" will overwrite existing "oxfo_padd_streetlight01" that originally dont shine with identical lamps that shine.

In the editor you will find 5 tools named Tool Streetlight... in the object browser when "Object Tools" is selected (House symbol).

If some lamps dont shine or cant be placed then click "object set filter" to open the right flyout window and select the provider "RSC" and check "NewcYork", "CajonPass" and "HageSieg".

Just try it out but I dont take any responsability if something goes wrong.

My e-mail is bg@post.com if you have some questions or suggestions."

---[/knip]------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb geen idee hoe ik er aan kom, maar het werkt wel perfect. Je plaatst nu heel eenvoudig je straatlantaarns langs een loft object en dat in verschillende varianten met de correcte onderlinge afstand.