Dat kan 2 dingen zijn.1 heb je wel scenario's voor de repaints gedownload hier op TP. zo niet dan klopt dat. want ook al heb je de loco of repaint wil dat niet zeggen dat je er dan ook scenario's mee heb.2 heb je al bekijken in scenario edit of je ze daar wil kan vinden als je de DTG> BR185 aan zet?
Maar of dat zo gewoon is betwijfel ik, want als je TS alleen hebt laten updaten van 2016 naar 2017 dan heb je deze volgens mij niet.
ik w8 tot dat MarkD met zijn versie komt, dat zou al een hele verbetering zijn, en dan hoop ik dat daar ook repaints van komen.
Out Now !!!Rotterdam Rail Feeding 4401 & 4402NSM 1656 (Nederlands Spoorwegmuseum)Mochten er problemen zijn hoor ik het graag!het geel op het dak van de RRF is reeds bekend hier zal ik later nog eens naar kijken.
De Repaint's zien er goed uit, het is alleen jammer dat de locomotieven van Fopix van geen kant kloppen
foutje gevonden op de DB, de texture op de voorkant is groter dan het vlak waardoor er een zwart vlak in sommige hoeken zichtbaar word.maar voor de rest toffe repaints!
Coming soon!Rotterdam Rail FeedingClass 266561-03561-04561-05Deze repaint is in samenwerking met Daniël Schreurs & DutchDriverAMF gemaakt.
Helaas krijg ik de melding "Broken Consist" als ik wil gaan rijden.
Het bestand remove_mirrors.lua conflicteert met mijn Veolia Class66 repaint.
Quote from: semse07 on Saturday 02 September, 2017, 21:20:09 Helaas krijg ik de melding "Broken Consist" als ik wil gaan rijden.Dit is bekend ben er nog mee bezig om dit op te lossen. je kan dit link laten liggen en alles werkt gewoon. dus ff op F2 en niet opslaanQuote from: jor[D]1 on Saturday 02 September, 2017, 21:24:32 Het bestand remove_mirrors.lua conflicteert met mijn Veolia Class66 repaint.das raar want ik heb hier beide locos rijden met en zonder.en hoe die lua in elkaar zit weet ik niet heb het script van de US forum.
Quote from: jor[D]1 on Saturday 02 September, 2017, 21:24:32 Het bestand remove_mirrors.lua conflicteert met mijn Veolia Class66 repaint.das raar want ik heb hier beide locos rijden met en zonder.en hoe die lua in elkaar zit weet ik niet heb het script van de US forum.