Hey Rob. Aangezien ik veel te lui ben (sorry ), zou je alle repaints in 1 pack zegmaar willen doen? Scheelt me weer apart installeren Gr. Niels
hoe bedoel je.de br185.5 kwam het meeste in de buurt van wat we hadden & het beste te doen was + dat de meeste deze ook zullen hebben
nee een "_" maak niet uitheb in bvb NS_186_040.bin\Simulation\ repleace all with \Simulation_160km\ en dat heb ik ook gedaan bijBR185_EngineSimulation.bindus in jou geval zou het dit worden\Simulation\ repleace all with \Simulation2\ of je kan ook mijn 160km pakken uit 1 van mijn versie's dan hoef je aleen de repaints te doen en dan \Simulation\ repleace all with \Simulation_160km\ net wat jij wil
nee mike , niet zomaar wat roepen ! er komt wel wat meer bij kijken ,! snelheid word bereikt door Vermogen tegen weerstand ! en je kan dus geen vaste snelheid instellen , wel kan je de top max limiteren ! . maar het is dus niet 1 2 , 3 dat je trein sneller gaat ! rob heeft die map 160km genoemd omdat de traxx dat nu wel kan halen en omdat de map een andere naam moet hebben.