Langste reizigerstrein loc repaint

*
Hondekop
Treinen, Dat is mijn ding!
134 posts
Langste reizigerstrein loc repaint
« on: Wednesday 27 March, 2019, 18:28:44 »
Beste forumleden,

Ik heb zojuist de langste reizigerstrein repaint gedownload op de wagons van Quinzeedied, maar ik mis eigenlijk de repaint op de loc zelf. Is deze ergens beschikbaar of eventueel al op een planning gezet?

TreinPunt.NL Downloadmanager
Intercity
Hoi ik ben Rob ook wel bekend als (Rubku_NL)
703 posts
Re: Langste reizigerstrein loc repaint
« Reply #1 on: Wednesday 27 March, 2019, 18:31:00 »
Nee deze is er op het moment nog niet.
Ik heb het wel op de planning staan, maar dit zal niet op kort termijn zijn.
« Last Edit: Thursday 28 March, 2019, 10:37:12 by Rubku_NL »
Ik stream bijna elke dag op Twitch
:D en bouwt aan Zuid-oost Nederland :D

Join ook mijn Discord voor veel info & nieuws.
incl repaints, free scenarios & meer. ook krijg je een melding als ik live ga op Twitch!

*
Hondekop
134 posts
« Reply #2 on: Wednesday 27 March, 2019, 18:49:42 »
Duidelijk! Ik heb geduld. In de tussentijd gebruik ik het NSM repaint wel.

*
Sprinter
378 posts
« Reply #3 on: Thursday 28 March, 2019, 10:25:09 »
wel leuk die repaint, maar de locomotieven van Fopix werken niet goed, je kan er geen 60 rijtuigen mee trekken, heb dit als eens uitgebreid getest, als je hebt geremd en daarna je remmen wilt lossen dan heb je een probleem: dat doet hij niet meer, ik heb er 20 min op staan wachten toen.
Zelfde test uitgevoerd met een andere lok: Geen problemen.

Het is gewoon wachten op een andere versie NS 16/17/1800 lok, liefst van Christrains ( payware ) of van Marc D ( freeware ).
Het zijn de Dwarsliggers die de Sporen recht houden.....( met uitzondering van Bochten )

*
Hondekop
134 posts
« Reply #4 on: Tuesday 16 April, 2019, 19:18:55 »
Misschien een late reactie, maar ik kan toch echt het tegendeel bewijzen. Ik heb 60 rijtuigen kunnen trekken, met de 1600 NSM repaint. 130 km/h.
KLIK

*
Sprinter
378 posts
« Reply #5 on: Tuesday 16 April, 2019, 23:21:32 »
Bewijs is er idd, toen des tijds had ik wel Fopix ICR rijtuigen, omdat er simpel weg niks anders was, maar heb je ook geprobeerd om te remmen ( gedeeltelijk ) en dan remmen te lossen? of proberen helemaal tot stilstand te komen om daarna weer op te trekken?

Want daar ligt het probleem.  :)

*
Blokkendoos
91 posts
« Reply #6 on: Wednesday 17 April, 2019, 03:18:31 »
wel leuk en aardig maar je zit met een probleem Trein uit 60 rijtuigen is heel erg lastig te remmen althans in werkelijkheid dan moet dit even ergens opzoeken wat het ook alweer presies was  maar ken de machinist die hem daadwerkelijk in echt gereden heeft er waren rem problemen dus om te remmen hebben ze de 1607 zijn motor rem gebruikt tijdens de rit om alles gecontroleert mogelijk te laten rijden en te remmen met de 60 rijtuigen  ;) plus om ATB problemen te voorkomen stond deze ook uitgeschakelt

*
Stoomlocomotief
10 posts
« Reply #7 on: Friday 07 June, 2019, 17:22:22 »
http://www.feijenoordsemeesters.nl/LRtW/index.html Voila! Sowieso een leuke en interessante site :D