Je hebt deze addon wel aangeschaft?
Hoi Marklin Ik heb het zelfde probleem ermee als jij, alleen doe ik dan "Ctrl+Q" en dan kan ik hem wel rijden als ik de"Trein Samenstellings Fout " krijg. Ik heb al van alles geprobeerd maar die fouten blijven er in staan. Ik denk dat de repainter van de loc er zelf maar eens naar moet kijken of hij het kan fiksen. Mvg. Harry
Quote from: Maurice on Monday 05 January, 2015, 10:47:27 Je hebt deze addon wel aangeschaft?Hoe durf je het te vragen, afijn mocht het niet zo zijn dan had ik er echt geen vraag over gesteld. Maar zie vanaf HIER en onderstaand plaatje.Ben je nu gerust gesteld?
Het broken consist probleem heb ik volgens mij verholpen.Er zat een foutje in de Dyn number. (had de oude verwijderd en vergeten een nieuwe in te geven.)Probeer het bestand in de bijlage even hier te zetten: (bestaande overschrijven)\Assets\DTG\Class66Pack06\RailVehicles\Diesel\Class 66\Veolia_MRCE8653-01Mvg Jordi
Het broken consist probleem heb ik volgens mij verholpen.Er zat een foutje in de Dyn number. (had de oude verwijderd en vergeten een nieuwe in te geven.)Mvg Jordi
Helaas is hier geen knop ''vind ik leuk'' ....