Fyra V250 request

*
Stoomlocomotief
39 posts
Fyra V250 request
« on: Saturday 07 September, 2019, 12:21:30 »
Hallo,

Aangezien de V250 als ETR700 in dienst is gekomen, zou ik graag een NS Hispeed V250 (de NS versie) in TS willen hebben. Ik weet dat het maanden/jaren duurt om een trein voor TS te maken, maar dit is gewoon een request als iemand weet hoe dit moet, er zin in heeft om het te doen, maar niet weet welke trein hij/zij zal bouwen.

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
Re: Fyra V250 request
« Reply #1 on: Saturday 07 September, 2019, 15:10:06 »
Welkom op dit forum wat betreft je 1e bericht. :)
Maar je dacht laar ik maar meteen met de deur in huis vallen en dus vragen of iemand een NS Hispeed V250 voor TS wil maken. ;D
Hoe mij ten goede want kan ook niet painten net als jij, maar heb je al duidelijke foto's van dit treinstel, en dan bedoel ik geen foto's die van Inet worden geplukt of zo want die voldoen niet heb ik eens begrepen van de makers.

Groeten trainsxp

*
Stoomlocomotief
39 posts
« Reply #2 on: Saturday 07 September, 2019, 18:16:31 »
maar heb je al duidelijke foto's van dit treinstel, en dan bedoel ik geen foto's die van Inet worden geplukt of zo want die voldoen niet heb ik eens begrepen van de makers.

Dank je @trainsxp! Bedoel je met foto een zelfgemaakt design of zo? Ik heb ook helemaal geen idee hoe al die dingen werken  ;)

Dus van wat ik begrepen heb is dat de makers gewoon zelf bepalen wat te maken zonder het publiek te vragen.  :(

*
Stoomlocomotief
27 posts
« Reply #3 on: Saturday 07 September, 2019, 20:03:14 »
ik zou ook graag de v250 naar TS zien komen :)

**
TreinPunt.NL Vriend
Sprinter
224 posts
« Reply #4 on: Saturday 07 September, 2019, 20:31:36 »
maar heb je al duidelijke foto's van dit treinstel, en dan bedoel ik geen foto's die van Inet worden geplukt of zo want die voldoen niet heb ik eens begrepen van de makers.

Dank je @trainsxp! Bedoel je met foto een zelfgemaakt design of zo? Ik heb ook helemaal geen idee hoe al die dingen werken  ;)

Dus van wat ik begrepen heb is dat de makers gewoon zelf bepalen wat te maken zonder het publiek te vragen.  :(

Dat begrijp je verkeerd, bouwers zijn best bereid om requests te maken, maar daar zitten voorwaarden aan, om een object of trein te maken hebben ze een hoop informatie nodig, zoals gedetailleerde foto's van de trein/object afmetingen, en noem maar op, en als je voor een trein vraagt dan is het eerder jaren werk dan weken of maanden zo veel tijd gaat er in zo iets zitten, EN dan hebben we het nog niet over een mogelijke wacht lijst, bouwers zijn meestal al bezig met een trein of object en hebben volgende projecten al in de lijst staan of zijn zelfs met meerdere treinen bezig. Zelfde geld trouwens voor routes/mappen maken das ook een meer jaren plan waar Trainsxp bijvoorbeeld heel veel ervaring mee heeft.
Gr. DenverTrucker

*
Hogesnelheidstrein
(lid) MSTS/RW team
1.032 posts
« Reply #5 on: Saturday 07 September, 2019, 21:51:21 »
Denk niet de trainxp dit verkeerd begrijpt maar deze is hier niet officieel in dienst genomen doordat het veel problemen gaf.
Rest dan nog  de vraag willen Trein materiaal bouwers deze nog maken, omdat het officieel niet als een trein is in gezet.
Vandaar dat het door trainsxp ook als twijfel wordt gezegd, dus zal deze alleen op fictieve route kunnen worden in gezet.
En dan is nog maar de vraag wie van de materiaalbouwers waagt zich hier aan.
Ik vindt het leuk om scenario's te spelen.
Kijk ook eens hier
Facebook

*
Intercity
1966 was een goed jaar
580 posts
« Reply #6 on: Saturday 07 September, 2019, 23:35:45 »
Ik denk dat je deze vraag beter op een Italiaans forum kunt stellen en er dan uiteindelijk een Nederlandse repaint van moet maken.

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #7 on: Sunday 08 September, 2019, 08:11:06 »
Aangezien de V250 als ETR700 in dienst is gekomen, zou ik graag een NS Hispeed V250 (de NS versie) in TS willen hebben. Ik weet dat het maanden/jaren duurt om een trein voor TS te maken, maar dit is gewoon een request als iemand weet hoe dit moet, er zin in heeft om het te doen, maar niet weet welke trein hij/zij zal bouwen.

Dat zie je helemaal verkeerd Nightjet wat uit bovenstaande berichten al naar voren is gekomen.
Wilde er alleen mee zeggen dat de makers foto's, info enz. nodig hebben om het sowieso te kunnen maken mocht iemand zich eraan wagen, ofwel als dat er niet is kunnen zij dat niet makken. ;)
.
« Last Edit: Sunday 08 September, 2019, 08:28:58 by trainsxp »

*
Blokkendoos
91 posts
« Reply #8 on: Sunday 08 September, 2019, 10:16:12 »
De treinen rijden nu in italie rond in buurt van milaan zie YouTube filmpje https://www.youtube.com/watch?v=ESz16_XMyHk

*
Stoomlocomotief
39 posts
« Reply #9 on: Sunday 08 September, 2019, 10:40:33 »
Denk niet de trainxp dit verkeerd begrijpt maar deze is hier niet officieel in dienst genomen doordat het veel problemen gaf.
Rest dan nog  de vraag willen Trein materiaal bouwers deze nog maken, omdat het officieel niet als een trein is in gezet.
Vandaar dat het door trainsxp ook als twijfel wordt gezegd, dus zal deze alleen op fictieve route kunnen worden in gezet.

Zover ik weet is de V250 op 9 december 2012 officieel in dienst genomen en door problemen op 18 januari 2013 uit dienst gehaald.

*
Stoomlocomotief
39 posts
« Reply #10 on: Sunday 08 September, 2019, 10:43:51 »

Maar dan wel eentje zonder de problemen hé ;)

*
Intercity
Lid MSTS/RW team
676 posts
« Reply #11 on: Sunday 08 September, 2019, 10:51:17 »

Als ik zo dit topic volg, mmm.. Dan zijn de problemen nu al begonnen.... ;)
Een schouderklopje, een vriendelijk woord en dat op een goed gekozen momentje is wat een ieder bekoort en betekent meer dan een duur presentje.

Henk van Hattem

**
TreinPunt.NL Vriend
Sprinter
224 posts
« Reply #12 on: Sunday 08 September, 2019, 13:26:19 »

Bedoelde niet trainxp, ik bedoelde dat Nightjet het niet begreep

Stukje plakband een schroefje wat seconde lijm en hier en daar een stroom draadje, effe naar Gamma en die trein vliegt over het spoor lol
« Last Edit: Thursday 12 September, 2019, 08:35:10 by Machinist Mike »

*
Intercity
547 posts
« Reply #13 on: Wednesday 16 October, 2019, 21:10:43 »

Nee, dan klagen mensen weer dat het niet realistisch is...
Ding moet zo gescript worden dat bij willekeurige ritten deuren of bodemplaten afvallen, en rijden tijdens sneeuw is ook uit den boze...  ;)
Huidige projecten: Bietentrein | TEE DE-IV | Plan E-rijtuigen
Meer info over mijn actuele projecten te zien op mijn  Project Blog