Super leuk bezig. Ga zo door Maar voor de tgv's: welke tgv pack heb je zometeen nodig om ze werkend te krijgen? Steam of just-trains?
Misschien wel leuk om van de koploper een ook een repaint te maken van de NS 150 NOS uitvoering: https://images.beneluxspoor.net/bnls/19890701_3_TGV305_4083_Medium.jpg
In Nederland reed toen voor het eerst de TGV 305, op enkele filmpjes op youtube kan je zien dat die met zijn lichten kan flashen, misschien een idee om dat ook als repaint erbij te doen?
onderhoud monteur /storingen monteur bij NS operations
Looking forward to the Thalys repaints ♥️ They are beautiful!
is er ok al een planning om de ICRM rijtuigen te repainten zo als de zuurstokken en de IC+ Vriendelijke groet Alexander Quoteonderhoud monteur /storingen monteur bij NS operations
no9 1 vraagje is er een mogelijk heid dat ik het geluid van de icr van Quinzeedied in de icrm van chris kan zetten en iedereen nog de beste wensen Quoteonderhoud monteur /storingen monteur bij NS operations
Komen er ook de twee nieuwere tahlys kleurstelligen?
Die zien er zeer netjes uit.
Ziet er heel strak uit weer! Alleen heb ik wel 1 klein vraagje: Heeft DCR v2 ook een repaint van de wagons in fyra kleurstelling?
Quote from: GameHero14_YT on Tuesday 09 July, 2019, 18:42:03 Ziet er heel strak uit weer! Alleen heb ik wel 1 klein vraagje: Heeft DCR v2 ook een repaint van de wagons in fyra kleurstelling?Helaas, dat blijkt toch een bak meer werk dan we dachten. Staat zeker op het programma, maar op het moment gaat het vooral om de locomotieven