Direqt Repaints

*
Hondekop
Machinist NS Reizigers
120 posts
Re: Direqt Repaints
« Reply #120 on: Tuesday 07 February, 2017, 16:29:01 »
De RWA Nightjet Taurus heeft nog een update gekregen; Beide voorzijden zijn nu blauw zoals ze er in het echt ook uitzien.
Ik zal even navragen of hij op de TP server ook aangepast kan worden ;)

*
Hogesnelheidstrein
1.553 posts
« Reply #121 on: Tuesday 07 February, 2017, 19:04:07 »
Dat is bij deze gebeurd. Gebruikers die de oude versie hadden, kunnen het bestand opnieuw downloaden voor de nieuwe versie. Klik!
TreinPunt Forum en Discord Administrator. Vragen of opmerkingen? Ik hoor het graag!

*
Hondekop
Machinist NS Reizigers
120 posts
« Reply #122 on: Tuesday 07 February, 2017, 19:48:26 »
Even een experimentje uitgevoerd met een vlaggenloc :P. Moet toch wat doen bij ziekte... Ben toch bang dat het hem niet gaat worden; de foto's zijn te laag van resolutie, en daarnaast slecht belicht om te gebruiken als texture :/

Dussszzz, mocht er hier nog een machinist aanwezig zijn met bevoegdheid voor de Waalhaven of waar die krengen dan ook staan, ik zie graag hoge resolutie plaatjes tegemoet  ;D ;D

*
Hogesnelheidstrein
5.154 posts
« Reply #123 on: Tuesday 07 February, 2017, 23:01:54 »
Andere optie, die foto's kopen en dan na maken. 3 van de 4 ben ik al tegen gekomen via een stock foto website. Laatste zal er ook wel ergens staan.
Liep tegen zelfde punt aan, om op basis van de echte lok te werken heb je hoge resolutie en scherpe foto's nodig. Die zijn er niet. (in elk geval niet zomaar)

Overigens, ben je al een keer het hoekje om gegaan naar de kop? Daar is de mapping van de lok vrij ellendig, en zit ook een map fout. (ong onder cabine raam). Op een skin met vele detail zoals deze ga je dat denk ik wel zien.
« Last Edit: Tuesday 07 February, 2017, 23:04:19 by jor[D]1 »

*
Hondekop
Machinist NS Reizigers
120 posts
« Reply #124 on: Wednesday 08 February, 2017, 21:56:10 »
Andere optie, die foto's kopen en dan na maken. 3 van de 4 ben ik al tegen gekomen via een stock foto website. Laatste zal er ook wel ergens staan.
Liep tegen zelfde punt aan, om op basis van de echte lok te werken heb je hoge resolutie en scherpe foto's nodig. Die zijn er niet. (in elk geval niet zomaar)

Overigens, ben je al een keer het hoekje om gegaan naar de kop? Daar is de mapping van de lok vrij ellendig, en zit ook een map fout. (ong onder cabine raam). Op een skin met vele detail zoals deze ga je dat denk ik wel zien.

Ja, ach... Die mapping is inderdaad een drama O.o

------------ ALGEMEEN BERICHT ------------

Ik heb verder besloten geen repaints meer te maken van vR loks. Dit omdat ik het niet eens ben met de manier waarmee vR opeens omgaat met repaints. Mocht je het nog niet weten: Repaints mogen nu alleen nog maar op hun eigen shop gereleased worden, zie: Site. Ik vind dit persoonlijk heel erg jammer gezien de repainter nu nauwelijks tot geen directe invloed meer heeft op zijn / haar repaint. Natuurlijk is het product van vR en moeten zij zelf weten wat ze willen, maar ook vanuit hun standpunt is dit niet een gigantisch verstandig idee: Potentiele ziet repaint op een random site - Potentiele klant ziet dat lok X hiervoor nodig is - Klant koopt lok. Zal wel iets te maken hebben met geen overzicht kunnen houden of wat dan ook.
EINDE VAN RANT  :P

In ander nieuws:

« Last Edit: Friday 24 February, 2017, 17:59:20 by Direqt »

*
Hondekop
Machinist NS Reizigers
120 posts
« Reply #125 on: Wednesday 08 February, 2017, 23:15:20 »
De HR Taurus staat nu ook online. Voorlopig bied ik hem nog niet aan op de TP server; ik krijg graag eerst wat feedback.
Wat het betreft de 'fout' aan de zijkant bij één van de buffers: Dit iligt aan de mapping, de texture ligt wel recht.

Veel rijplezier!

*
Hogesnelheidstrein
Schrijft wel eens iets op het forum
1.471 posts
« Reply #126 on: Sunday 12 February, 2017, 19:42:39 »
De HR Taurus staat nu ook online. Voorlopig bied ik hem nog niet aan op de TP server; ik krijg graag eerst wat feedback.
Wat het betreft de 'fout' aan de zijkant bij één van de buffers: Dit iligt aan de mapping, de texture ligt wel recht.

Veel rijplezier!
En vanaf vandaag ook te downloaden op Treinpunt!

------------ ALGEMEEN BERICHT ------------

Ik heb verder besloten geen repaints meer te maken van vR loks. Dit omdat ik het niet eens ben met de manier waarmee vR opeens omgaat met repaints. Mocht je het nog niet weten: Repaints mogen nu alleen nog maar op hun eigen shop gereleased worden, zie: Site. Ik vind dit persoonlijk heel erg jammer gezien de repainter nu nauwelijks tot geen directe invloed meer heeft op zijn / haar repaint. Natuurlijk is het product van vR en moeten zij zelf weten wat ze willen, maar ook vanuit hun standpunt is dit niet een gigantisch verstandig idee: Potentiele ziet repaint op een random site - Potentiele klant ziet dat lok X hiervoor nodig is - Klant koopt lok. Zal wel iets te maken hebben met geen overzicht kunnen houden of wat dan ook.
EINDE VAN RANT  :P

Jammer van dit nieuwe repaint-beleid van vR. Ik snap ook niet waarom men hiertoe heeft besloten maar het zal vast wel een (in mijn ogen achterlijke) reden hebben. Jouw keuze begrijp ik dan ook helemaal.
Laatst merkte ik dat vR weer een beetje de goeie richting op ging, door de BR189 in meerdere varianten in één pakket te stoppen. De BR 101, de BR 151 en eigenlijk ook de BR 145 waren namelijk wat mij betreft een dieptepunt (behoeft hopelijk geen uitleg), maar met deze nieuwe repaint-regels bereiken ze weer een nieuw dieptepunt.

*
Hogesnelheidstrein
Bezoek ook eens mijn eigen site
1.239 posts
« Reply #127 on: Monday 13 March, 2017, 09:36:22 »

Veel rijplezier!

Jammer dat deze niet ook beschikbaar is voor de HRQ versie.

*
Hondekop
Machinist NS Reizigers
120 posts
« Reply #128 on: Tuesday 04 April, 2017, 20:36:35 »
JUST going to leave this here....  ::) ;)

*
Hogesnelheidstrein
1.026 posts
« Reply #129 on: Tuesday 04 April, 2017, 20:52:48 »
Gaaf! En dat nog wel bij Hengelo Oost..  ::) 8)

*
Hogesnelheidstrein
Schrijft wel eens iets op het forum
1.471 posts
« Reply #130 on: Tuesday 04 April, 2017, 22:33:43 »
Of HengeloJOost ;D Misschien even een # tussen Hengelo en Oost plaatsen in plaats van een spatie.
De repaint ziet er tof uit!

*
Hondekop
Machinist NS Reizigers
120 posts
« Reply #131 on: Wednesday 12 April, 2017, 19:57:41 »
En wederom had ik het idee om de fopix 1600 te repainten... Hopeloze missie.

EDIT: Nu met broer: de 1619
« Last Edit: Wednesday 12 April, 2017, 20:30:58 by Direqt »

*
Stoomlocomotief
27 posts
« Reply #132 on: Thursday 13 April, 2017, 01:11:08 »
Ziet er zeer goed uit, lijkt net een foto, ;)
"Al zijn de Reizigers bij het spoor nog zo snel, De NS vertraagd hen wel, dus de enige manier om dan de trein te halen is de vorige te missen."

*
Hondekop
Machinist NS Reizigers
120 posts
« Reply #133 on: Thursday 13 April, 2017, 22:45:25 »
Vandaag maar even het een en ander weer geprobeerd met de gebroeders captrain

-De 1618 heeft nu ook daadwerkelijk een rood rooster
-De voorkant onder bij de buffers / koppeling heeft nu een donkerdere texture gekregen zodat het lijkt of hij viezer is, maskeert gelijk ook mooi de mapping fout met het rooster bovenop de lok... :/

Release-waardig?

« Last Edit: Thursday 13 April, 2017, 22:54:08 by Direqt »

*
Blokkendoos
76 posts
« Reply #134 on: Friday 14 April, 2017, 07:09:25 »
Ziet er netjes uit!

*
Hondekop
Hangt wat rond op dit forum.
141 posts
« Reply #135 on: Friday 14 April, 2017, 17:44:42 »
Soms stream ik wel eens. Wees vrij om te kijken als ik live ben!

*
Intercity
Scenario bouwer, lua scripter en veel meer
784 posts
« Reply #136 on: Friday 14 April, 2017, 20:18:17 »
Wow! Ziet er goed uit!

*
Stoomlocomotief
27 posts
« Reply #137 on: Friday 14 April, 2017, 21:53:49 »
Waarom niet die kleine foutjes zullen niet echt opvallen.
Het zijn gewoon twee mooie locs.

*
Intercity
547 posts
« Reply #138 on: Saturday 15 April, 2017, 21:21:23 »
Blijft een schitterend kleurdesign voor deze locs
De rode lijn aan de onderzijde is bewust veel breder uitgevoerd vanwege de mapping?

https://c1.staticflickr.com/1/637/32302718370_fbb129d110_b.jpg
« Last Edit: Saturday 15 April, 2017, 22:09:39 by Niels97 »
Huidige projecten: Bietentrein | TEE DE-IV | Plan E-rijtuigen
Meer info over mijn actuele projecten te zien op mijn  Project Blog

*
Hondekop
Machinist NS Reizigers
120 posts
« Reply #139 on: Saturday 15 April, 2017, 22:02:35 »
Blijft een schitterend kleurdesign voor deze locs
De rode lijn aan de onderzijde is bewust veel breder uitgevoerd vanwege de mapping?

Sshhhht, stiekem wel. Heb er al een oplossing voor gevonden, wordt dus nog aangepast.

*
Hondekop
Machinist NS Reizigers
120 posts
« Reply #140 on: Sunday 07 May, 2017, 16:21:25 »
Kuch kuch

*
Hondekop
174 posts
« Reply #141 on: Sunday 07 May, 2017, 16:48:04 »
Ziet er goed uit !

*
Intercity
Twitch Streamer
Let's drive some trains!
865 posts
« Reply #142 on: Sunday 07 May, 2017, 19:25:16 »
Logo erbij, nice :)
Treinpunt Administrator
De downloads worden bekeken en behandeld door het team. Bij afkeuring altijd een PB.
Vragen over downloads? Stuur het team een PB!

Te vinden op Twitch (Za/Zo, 19:30u).
Meer informatie op http://www.robjansen.info

*
Hogesnelheidstrein
1.553 posts
« Reply #143 on: Sunday 07 May, 2017, 20:20:42 »
Mooi hoor! :)

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #144 on: Sunday 07 May, 2017, 21:10:39 »
Ja, de "Raillogix" zit mooi strak in zijn vel. :P

Groeten trainsxp

*
Hondekop
Machinist NS Reizigers
120 posts
« Reply #145 on: Sunday 07 May, 2017, 21:56:10 »
Dank allen. Hij staat ondertussen ook op de servers van Treinpunt ;)

*
Hogesnelheidstrein
1.026 posts
« Reply #146 on: Sunday 07 May, 2017, 22:16:41 »
Errug mooi geworden Direqt!  8)

*
Intercity
Hoi ik ben Rob ook wel bekend als (Rubku_NL)
703 posts
« Reply #147 on: Sunday 07 May, 2017, 22:27:10 »
ziet er wel oke uit maar heb al een paar dingen gevonden waar van ik weet dat die beter kunnen
de neus had een beetje hoger gemogen zo dat de lijnen wel goed door lopen en op het dak komt te veel rood door!
daar naast mist je het Front nummer.
en je had beter de In-game naam niet  "Captrain 1618" maar "NS-Eloc-1618 (Captrain)" genoemd dat is een stuk beter te vinden!

de rest op de neus dat heeft met de loco zelf te maken dus daar hoor je me niks over zeggen!

en de buffer balk dat die zwart is zo goed op gelost anders ging het niet maar je had dat via een Decal kunnen op lossen!
Ik stream bijna elke dag op Twitch
:D en bouwt aan Zuid-oost Nederland :D

Join ook mijn Discord voor veel info & nieuws.
incl repaints, free scenarios & meer. ook krijg je een melding als ik live ga op Twitch!

*
Hondekop
Machinist NS Reizigers
120 posts
« Reply #148 on: Sunday 07 May, 2017, 23:01:10 »
ziet er wel oke uit maar heb al een paar dingen gevonden waar van ik weet dat die beter kunnen
de neus had een beetje hoger gemogen zo dat de lijnen wel goed door lopen en op het dak komt te veel rood door!
daar naast mist je het Front nummer.
en je had beter de In-game naam niet  "Captrain 1618" maar "NS-Eloc-1618 (Captrain)" genoemd dat is een stuk beter te vinden!

de rest op de neus dat heeft met de loco zelf te maken dus daar hoor je me niks over zeggen!

en de buffer balk dat die zwart is zo goed op gelost anders ging het niet maar je had dat via een Decal kunnen op lossen!
Zie DM

*
Intercity
Hoi ik ben Rob ook wel bekend als (Rubku_NL)
703 posts
« Reply #149 on: Sunday 07 May, 2017, 23:16:13 »
PM gezien!

en ook via hier mijn excuses! voor de manier waar op ik soms dingen zeg :(

ik heb Direqt  laten weten dat ik hem wel wil helpen met de texturen zo dat we er samen nog wat dingen kunnen verbeter :)
« Last Edit: Sunday 07 May, 2017, 23:28:35 by Rubku_NL »