Railsim-fr

*
Stoomlocomotief
2 posts
Railsim-fr
« on: Saturday 15 June, 2019, 08:32:54 »
Hoe werkt het registreren bij Railsim-fr? Waar ik content kan downloaden voor België en Frankrijk. Want ik vind dat ze het te moeilijk maken om te registreren, en kan ik dus niet bij de downloads. Want ik mis enkel signalen op de Marseille - Martigues, verder doet ie het prima.

Groetjes,
Marit

*
Hogesnelheidstrein
Objectenbouwer
1.986 posts
Re: Railsim-fr
« Reply #1 on: Saturday 15 June, 2019, 09:05:35 »
Volgens mij hoef jij je niet te registeren , je kunt gewoon bij de downloads ( Naviguer / Telechargements ) kijk maar es

TreinPunt.NL Administrator
Intercity
Twitch Streamer
Let's drive some trains!
865 posts
« Reply #2 on: Saturday 15 June, 2019, 11:20:17 »
Om te downloaden bij RailSim Frankrijk heb je inderdaad een account nodig (bij de downloads die ik heb bekeken daar), het maken van een account kun je doen met een e-mailadres van je internet provider bijvoorbeeld (KPN, Ziggo).

Gratis e-mail accounts zoals Hotmail/Live/Outlook,  Gmail en andere bekende zijn geblokkeerd daar voor het aanmaken.
Treinpunt Administrator
De downloads worden bekeken en behandeld door het team. Bij afkeuring altijd een PB.
Vragen over downloads? Stuur het team een PB!

Te vinden op Twitch (Za/Zo, 19:30u).
Meer informatie op http://www.robjansen.info

*
Sprinter
202 posts
« Reply #3 on: Saturday 15 June, 2019, 12:44:10 »
Yep, ik heb zelf mijn KPN e-mailadres gebruikt dat ik schijnbaar ooit bij een abonnement kreeg. Hotmail, gmail etc is allemaal niet gewenst, gekke Fransen.. ;D En daarna moeten ze je account ook nog goedkeuren dacht ik. Maar het is echt wel de moeite waard ;)

@Gert, helaas moet je je wel registreren, ik heb dat ook al geprobeerd ooit :P

TreinPunt.NL Downloadmanager
Intercity
Hoi ik ben Rob ook wel bekend als (Rubku_NL)
703 posts
« Reply #4 on: Saturday 15 June, 2019, 15:15:56 »
even een kleine Tip kijk ook even hier in de downloads we hebben tegen wordig wel een aantal downloads voor FR en met namen voor België.
Ik stream bijna elke dag op Twitch
:D en bouwt aan Zuid-oost Nederland :D

Join ook mijn Discord voor veel info & nieuws.
incl repaints, free scenarios & meer. ook krijg je een melding als ik live ga op Twitch!

*
Sprinter
245 posts
« Reply #5 on: Saturday 15 June, 2019, 20:26:23 »
Wat ik heb gedaan is 10minutemail gebruikt om een account aan te maken. Daar trapt hij ook in. Het is maar een ideetje.  :)