Nieuwe website!

*
Hogesnelheidstrein
Routebouwer Groningen-Delfzijl
1.110 posts
Nieuwe website!
« on: Thursday 31 October, 2019, 16:45:50 »
Toch ben ik benieuwd naar de meningen van de mensen die hier komen. Daarom deze poll, hopelijk kunnen de mods dit ook waarderen..

TreinPunt.NL Administrator
Hogesnelheidstrein
6.330 posts
Re: Nieuwe website!
« Reply #1 on: Thursday 31 October, 2019, 16:54:37 »
Beste Pingi,

Dank voor je betrokkenheid, maar ik heb de poll gesloten. Je hebt uitgebreid je mening gegeven in het daarvoor bestemde topic, hetgeen je kunt blijven doen. Onze doelstelling is om feedback te verkrijgen, zodat we SimTogether nog beter kunnen maken. Het enkel opstarten van een poll zonder achtergrond draagt hier niet aan bij. Het voegt niets toe en de antwoorden zijn suggestief.
Daarnaast is dit forum nog tot ongeveer 23:00 actief in de lucht.

Als je je feedback wilt ventileren, kun je ook persoonlijk contact opnemen. Samen kunnen we dan kijken hoe e.e.a. toch tot een verbetering voor jou leidt.

Groet,
Etienne
"De moeilijkheid is niet om geld te verdienen, maar om het te verdienen met iets wat de moeite waard is om je leven aan te wijden."

*
Hogesnelheidstrein
Routebouwer Groningen-Delfzijl
1.110 posts
Re: Nieuwe website!
« Reply #2 on: Thursday 31 October, 2019, 18:03:02 »
Nou fijn dat die gesloten is, was gewoon nieuwsgierig wat anderen ervan dachten.
Aangezien jullie geen enkel vooronderzoek hebben gedaan.. Misschien is wel de overgrote meerderheid voor een nieuw website.. Jammer dat je dit nu zo doet, maar ach ja we waren het wel gewend hier dat bij elk wissewasje jullie ingrijpen..
Mijn insteek was helemaal niet negatief bedoeld..

Erg jammer dat het zo moet...