De suggestie voor een screenshot van de maand-wedstrijd is meerdere malen gedaan. Er is ongeveer twee jaar geleden voor het eerst over gesproken. Doordat er steeds dingen voor gingen is het er eigenlijk nooit van gekomen. Pas vorige maand hebben we besloten te gaan experimenteren met zo'n wedstrijd en daar is nu dit uit gekomen. Later zal daar nog in geschaafd gaan worden.
Je hebt inderdaad niets van Johnny te horen gekregen, ik heb begrepen dat hij had gezegd dat hij dat wel zou doen. Het is echter zo dat Johnny erg druk is, daardoor weinig treinpunt-uurtjes heeft. Daarnaast is een groot gedeelte van het opzetten van de wedstrijd buiten hem om gegaan. Daardoor zal dat misgelopen zijn.
We staan natuurlijk open voor suggesties over betere/andere invulling van deze wedstrijd. Je mag altijd een PB sturen of dat hier plaatsen. Het wordt sowieso gelezen en er wordt altijd over nagedacht! Verder weet ik zo 1 2 3 niet hoe ik meer betrokkenheid kan geven, maar ook daar hoor ik graag suggesties over!