Recent Posts

Pages: [1] 2 3 ... 20
1
Train Simulator 2019 Routes / Re: Leeuwarden - Stavoren
« Last post by ANdeJong on Yesterday at 22:15:25 »
Heb gisteren nog gekeken , maar blijkt nog steeds credit card te zijn

Bij de gestelde vragen bij Google Overlay staat:

Heb ik een creditcard of factureringsaccount nodig?
Ja. Hoewel de eerste $ 200 per maand gratis is, vragen we je om een creditcard of factureringsaccount voor het geval je meer dan het gratis tegoed besteedt. Als je een factuur ontvangt, verrekenen we de eerste $ 200 aan gebruik per maand met je account. Als je geschatte gebruik meer dan $ 200 per maand is en je geen creditcard of betaalpas hebt om een factureringsaccount in te stellen, kan een lokale Google Maps-partner je wellicht helpen.

Daar wordt gesproken over de mogelijkheid dat men gebruik kan maken van een creditkaart of betaalpas.
Dit wordt op de Nederlandse Google site https://cloud.google.com/maps-platform/pricing/?hl=nl vermeld bij de gestelde vragen.
Ik weet niet precies waar je hebt gekeken dat bij aanmelden alleen een creditkaart mogelijk is.

m.v.g.

A.N. de Jong

2
Train Simulator 2019 Routes / Re: Amsterdam - Haarlem - Leiden - Den Haag
« Last post by HSL on Yesterday at 20:00:31 »
Het is misschien een open deur intrappen, maar ik vraag mij af waarom het wiel telkens weer opnieuw uitgevonden moet worden. Er zijn nu twee routes waarin Amsterdam CS in voorkomt en waarin vele uren werk zitten. Waarom niet de vraag naar één van de bouwers of je de beoogde route als beginpunt mag gebruiken, desnoods met het verwijderen van alles wat niet met Amsterdam CS te maken heeft. Daarbij komt dan, misschien in de toekomst, het voordeel dat als dat mogelijk is, beide routes samengevoegd kunnen worden, doordat je vanuit exact dezelfde coördinaten werkt.

Het staat iedereen vrij om te maken wat hij wilt natuurlijk ;) Bij NWNL in mindere mate maar zeker de HSL route is erop gemaakt dat elk detail aan het spoor klopt met de werkelijkheid. Elke portaal,sein en bordje op de exacte locatie.

De route van Edgar die heeft weer veel details in de omgeving gestopt en is weer een andere bouwstijl.  :D
3
Screenshot van de Maand / Re: Screenshot van de maand december 2018
« Last post by sebas01 on Yesterday at 19:00:02 »
3 metrostellen zijn onderweg als Metro lijn B naar Hoek van Holland vanuit Nesselande. De stellen rijden hier Tussen de halte Hoek van Holland Haven en Maassluis Steendijkpolder.

Trainsimulator 2019
Hoekse Lijn RET
4
« Last post by yorn12 on Yesterday at 18:20:02 »
De 1107 is onderweg met de Intercity van Zandvoort aan Zee naar Maastricht en passeert hier een overweg nabij Zaltbommel.
Opvallend aan deze trein is dat er 4 gehuurde Belgische K4 rijtuigen meelopen dus dit is natuurlijk het mooiste wat een spotter kan tegenkomen, daarom is hij hier ook vastgelegd.

Naam: Yorn
Route: 't Zuiden van Nederland (nog in beta)
Trein: Dutch Classics 1100
5
« Last post by Rubku_NL on Yesterday at 18:02:34 »
met de SNCF BB 26000 op pad als test rit over de HSL!
6
screeenschot van de maand heeft nog maar 8 posts daar in posten please.
Ik bekijk zelf wel welke plaat ik post als SvdM ;)
7
Het is misschien een open deur intrappen, maar ik vraag mij af waarom het wiel telkens weer opnieuw uitgevonden moet worden. Er zijn nu twee routes waarin Amsterdam CS in voorkomt en waarin vele uren werk zitten. Waarom niet de vraag naar één van de bouwers of je de beoogde route als beginpunt mag gebruiken, desnoods met het verwijderen van alles wat niet met Amsterdam CS te maken heeft.
Omdat iedereen zijn of haar eigen bouwstijl heeft, het kan ook aan andere dingen liggen, bijvoorbeeld dat Edgar de sporen van WOP mooier vind dan die in de andere routes, of omdat hij de uitdaging van Amsterdam CS bouwen zelf aan wilt gaan, en de kennis van Amsterdam kan hij dan weer bij andere stukken gebruiken. Het lijkt mij ook dat het makkelijker is om het zelf te maken in plaats van contact op nemen met de bouwers van Noord West of de HSL en dan alles wat niet Amsterdam is eruit slopen...
8
Super vet!!! Zelf woon ik in Hillegom
Heb de route zelf gemaakt maar geen pro haha ben erg benieuwd naar je route good luck!
Ps ik heb cta borden als een download voor haarlem tot leiden zoek via google
9
« Last post by Piussi on Yesterday at 14:45:50 »
Misschien omdat de makers van de andere routes dit niet willen? Misschien omdat iedereen toch zijn eigen stijl heeft en dat volledig wil doortrekken? Als je andere sporen wilt gebruiken dan die van de andere routes heb je al niets aan dat je het gebruikt als startpunt. Als iemand zich wil bezig houden met een route vanuit Amsterdam en deze opnieuw maakt is dat toch zijn goed recht?

Mooie screens en wederom een mooie route in aanbouw. Hoe meer routes hoe beter :-)
10
« Last post by Stoker on Yesterday at 13:54:25 »
Het is misschien een open deur intrappen, maar ik vraag mij af waarom het wiel telkens weer opnieuw uitgevonden moet worden. Er zijn nu twee routes waarin Amsterdam CS in voorkomt en waarin vele uren werk zitten. Waarom niet de vraag naar één van de bouwers of je de beoogde route als beginpunt mag gebruiken, desnoods met het verwijderen van alles wat niet met Amsterdam CS te maken heeft. Daarbij komt dan, misschien in de toekomst, het voordeel dat als dat mogelijk is, beide routes samengevoegd kunnen worden, doordat je vanuit exact dezelfde coördinaten werkt.
Pages: [1] 2 3 ... 20