Verschil tussen 2 DB BR 648 Treinen

*
Blokkendoos
I Support: The Sea Shepherds.
63 posts
Verschil tussen 2 DB BR 648 Treinen
« on: Thursday 13 July, 2017, 22:33:03 »
Beste Lezer, ik heb een korte vraag:
Ik vroeg me af,
Ik heb vorige week de DB BR 648 Loco Add-On gekocht en toegevoegd aan TS2017
Werkt die ook op de Routes waarin deze trein nodig is of staan ze los van elkaar en die van railtraction.eu er bij toevoegen.

Laat me weten
Alvast bedankt voor je tijd

TreinPunt.NL Administrator
Hogesnelheidstrein
1.532 posts
Re: Verschil tussen 2 DB BR 648 Treinen
« Reply #1 on: Friday 14 July, 2017, 23:12:27 »
Van de BR648 zijn verschillende versies, die door verschillende mensen zijn gemaakt. Helaas is de versie die op Steam staat, niet hetzelfde als de versie van railtraction. Je kunt dus de versie van railtraction erbij kopen, dan krijg je een andere versie van hetzelfde treinstel.

Wat je ook kunt doen, is RW Tools (zie hier) downloaden. Je kunt met dit programma scenario's bewerken, zodat je die tweede versie niet per se nodig hebt. ;)

Verder heb ik dit topic even naar het Payware-board verplaatst, omdat het hier om een vraag over payware treinen gaat. ;)
« Last Edit: Friday 14 July, 2017, 23:15:27 by MartijnWoud »
TreinPunt Forum en Discord Administrator. Vragen of opmerkingen? Ik hoor het graag!
Kijk ook eens in mijn album op http://steamcommunity.com/profiles/76561198011562087/screenshots/. ;)

*
Blokkendoos
I Support: The Sea Shepherds.
63 posts
Re:  Verschil tussen 2 DB BR 648 Treinen
« Reply #2 on: Saturday 15 July, 2017, 01:27:18 »
Van de BR648 zijn verschillende versies, die door verschillende mensen zijn gemaakt. Helaas is de versie die op Steam staat, niet hetzelfde als de versie van railtraction. Je kunt dus de versie van railtraction erbij kopen, dan krijg je een andere versie van hetzelfde treinstel.

Wat je ook kunt doen, is RW Tools (zie hier) downloaden. Je kunt met dit programma scenario's bewerken, zodat je die tweede versie niet per se nodig hebt. ;)

Verder heb ik dit topic even naar het Payware-board verplaatst, omdat het hier om een vraag over payware treinen gaat. ;)

Kijk top info. zal kijken of ik er in slaag de trein te vervangen voor de Steam versie.
en anders toch een keer de Andere versie aanschaffen.

Bedankt voor je tijd.