Hallo Denvertrucker,
Netframework 3.5? en updates van 1800 reeks heb ik al gehad, zit met framework van 4.+ alle windows up to date, zelfs oudere windows 10 geprobeerd dat ging helemaal nergens over, nu het aller nieuwst updates van 1900 en zoals ik schreef ook frameworks, en mischien nog handig om te noemen 2 vc 140runtimeDLL ivm ander probleem, die waren verholpen, maar ipv automatisch instellen ging het niet, heb nu net precies na meer dan 2 dagen de juiste instellingen zoeken een klein oorzaak gevonden en ik weet niet of dit normaal is dat bij windows 10, ik heb mijn kabel van HDMI naar zo D-SUB gedaan hij draait op me tv namelijk, en de resolutie waardes zijn heel anders en ook functioneren de programma's voor me beeldscherm beter, ts2020 starte al, maar nu 1 route geinstalleerd miste me ground textures,
Weet je mischien hoeveel routes je zo gemiddeld op je pc kan hebben in de assets? want mischien heb ik nooit zover met herinstalatie hoeven gaan, voordat ik de Mat54 had van dutch classics draaide hij zo goed was bezig met scenario's maken, hij gooide mij eruit zodra ik de deuren open deed, graphics minimaal en op 64 bit maar ging nergens meer over,
ik had dus van een man uit de pc winkel vernomen dat je niet die assets kunt proppen omdat hij dit blijkbaar op achtergrond gebruikt ook van de niet te spelen routes.
En is er een tool om routes specifiek met bijhorende assets eruit te pikken om ruimte te maken voor een ander? hij begon echt vol te lopen na hart van holland en die was erg mooi,
Mvg Ramm