Dutch Classics reïnstall

*
Stoomlocomotief
26 posts
Dutch Classics reïnstall
« on: Wednesday 24 May, 2017, 12:19:31 »
Hoi,

Na een nieuwe PC gekocht te hebben, ben ik alles weer aan het her-installeren. Rot werkje, maar ja dan heb je het ook goed voor elkaar hopelijk.;o)

Heb al de licentie codes opgezocht en met behulp van ChrisTrains weer alles kunnen downloaden inclusief codes.
Prima service van Chris. ;D

MAAR....nu komt het. Ik heb ook treinen bij Dutch Classics gekocht, de NS1200 en wagons. Maar jullie raden het al, de code's zijn nergens te vinden. Laat staan dat ik de downloads kon vinden. Dus heb ik ze gemaild. Maar niks.
Uitgelegd hoe en wat, wat ik aan gegevens had meegestuurd...maar nada noppes aan antwoord. Zucht. :-\

Weet iemand wat ik nu moet doen? Want ik wil de treinen wel weer graag hebben. en installeren.
Alvast bedankt voor de hulp.

Met vriendelijke groeten,
Polar

*
Intercity
596 posts
Re: Dutch Classics reïnstall
« Reply #1 on: Wednesday 24 May, 2017, 12:56:36 »
Het systeem wat Chris hanteert is inderdaad veel meer klantvriendelijk dan wat Dutch Classics doet maar bij elke download is het zeer raadzaam om een backup te bewaren op een losse HD. Dit gaat ook op voor de licenties in een tekstbestand.
Heb je de oude PC nog dan kun je proberen om de Dutch Classics map over te zetten naar de nieuwe PC.
Vorige week heb ik een nieuwe installatie gedaan en de complete assets map overgezet.
De treinen van Chris werkten niet en moesten opnieuw geïnstalleerd worden uit mijjn backup.
De treinen van DC werkten allemaal zonder problemen voor zover ik het heb bekeken.

*
Stoomlocomotief
26 posts
« Reply #2 on: Wednesday 24 May, 2017, 13:13:57 »
Hoi RcA51,

Chris is zeker weten klantvriendelijker.
Helaas heb ik inderdaad geen backup van de oude schijf. Dus ook geen gegevens weer.
Ik heb ook de Assets map terug gezet, dus zal mij benieuwen.
Bedankt voor de tip, zal voortaan maar een backup van de backup maken.;o)

*
Intercity
596 posts
« Reply #3 on: Wednesday 24 May, 2017, 15:43:20 »
Nog even een correctie/aanvulling:
De treinen van DC blijken ook niet te werken zonder herinstallatie.
Dan is het erg onoverzichtelijk wat je moet hebben aangezien er rwp en exe bestanden worden gebruikt.
Daarnaast heb je nog updates en quickdrive bestanden die je moet installeren.
En daarmee weer een pluim voor Chris waarbij je kunt volstaan met de nieuwste versies installeren.
Dus helaas zit er voor jou niets anders op dan te wachten op een reactie van DC. Succes er mee!

*
Stoomlocomotief
26 posts
« Reply #4 on: Wednesday 24 May, 2017, 17:47:53 »
Hoi RcA51,

Hmm, daar ben ik dan klaar mee... :( :'(
Tot nu toe geen reactie van DC. Zucht....
Ik hou je op de hoogte.
Bedankt voor je aanvulling en je reactie, ;D

*
Stoomlocomotief
26 posts
« Reply #5 on: Monday 29 May, 2017, 18:48:31 »
Reactie van DC gekregen, alles is me opnieuw gestuurd. Dus nu de bestanden goed opgeborgen en de boel geïnstalleerd.

*
Intercity
596 posts
« Reply #6 on: Monday 29 May, 2017, 19:02:14 »
Het duurt wat langer maar het komt altijd weer goed.  :D