Dutch Classics

164 posts
Dutch Classics
« on: Monday 09 April, 2018, 14:37:48 »
Hallo,
Ik heb gister iets besteld bij dutch classics en kreeg daar vrij snel een reactie op terug met het verzoek om te betalen. Na dat gedaan te hebben kreeg ik geen reactie terug tot nu. Ik kreeg de email van sales[at]dutch-classics.com en zag er gewoon betrouwbaar uit. Ik weet niet wat er nu gaat gebeuren en heb al meerdere mails gestuurd maar ook geen reactie van ontvangen.
Weet iemand anders misschien een andere oplossing?

Groet,
Stan
Het leven is hard, maar een trein is harder...


****
TreinPunt.NL Social Media Manager
126 posts
Re: Dutch Classics
« Reply #1 on: Monday 09 April, 2018, 15:02:00 »
Meestal duurt het eventjes voordat je reactie krijgt op mailtjes óf je product ontvangt aangezien hun handmatig hun bestellingen afwerken. (Dacht ik)
Met vriendelijke groet,
Mart Hoogeveen
Social-media Manager TreinPunt.nl

164 posts
Re: Dutch Classics
« Reply #2 on: Monday 09 April, 2018, 15:03:38 »
Aah oke, want vond het een beetje raar overkomen. Ik had het bestel formulier ingevuld en kreeg na ongeveer een half uur reactie en na de betaling in een keer niks meer, kwam voor mij een beetje vreemd over.

****
TreinPunt.NL Social Media Manager
126 posts
Re: Dutch Classics
« Reply #3 on: Monday 09 April, 2018, 15:06:07 »
Daarnaast, heb je het geld overgemaakt of heb je via andere betaalmogelijkheden betaald? Mocht je het geld overgemaakt hebben kan het langer duren door de verwerkingstijd van banken ;)

164 posts
Re: Dutch Classics
« Reply #4 on: Monday 09 April, 2018, 15:16:10 »
Ja ik heb het via de bank gedaan, was het factuur nummer wel vergeten :-[. Heb daarna wel meteen een mail gestuurd dat ik het overhad gemaakt met mijn rekening nummer erbij, hopen dat dat goed genoeg is...

****
TreinPunt.NL Social Media Manager
126 posts
Re: Dutch Classics
« Reply #5 on: Monday 09 April, 2018, 15:18:50 »
Dan komt het vast en zeker goed! Succes ermee en mocht je de trein eerdaags ontvangen, alvast veel rijplezier :)

164 posts
Re: Dutch Classics
« Reply #6 on: Monday 09 April, 2018, 15:22:29 »
Bedankt! en voor de info/hulp ook uiteraard bedankt!

**
TreinPunt.NL Vriend
De trein!!
1.676 posts
Re: Dutch Classics
« Reply #7 on: Monday 09 April, 2018, 16:20:01 »
Als je netjes rekeningnummer en factuurnummer hebt gestuurd, moet dat helemaal goed komen! Hou er inderdaad rekening mee dat een overschrijving via de bank iets langer duurt en je waarschijnlijk morgen of overmorgen een email met het product krijgt, zodra je betaling binnen is. :)
Volg me op mijn Twitch Kanaal en abonneer je op mijn YouTube kanaal!

164 posts
Re: Dutch Classics
« Reply #8 on: Monday 09 April, 2018, 18:09:35 »
Ja, maar met ING zou het normaal gelijk gebeuren, maar ik zal de komende dagen afwachten en als het er nog steeds niet is trek ik even aan de bel.

Offline Jur
*****
TreinPunt.NL Innovatie- en shopmanager
988 posts
Re: Dutch Classics
« Reply #9 on: Monday 09 April, 2018, 18:13:08 »
Met een bankoverschrijving ligt het eraan of het bij dezelfde bank is, zo ja dan is het direct(tot 22:00 u) en daarna is het pas de volgende werkdag. Als het naar een andere bank gaat en voor 15:30 overgeboekt is dan staat het er bij de andere partij dezelfde dag er nog op. En alles wat in het weekeind gebeurd zal pas de eerstvolgende werkdag overgeboekt worden. Even geduld nog :)
Download mijn route Zwolle - Roosendaal hier: Klik hier  Join onze discord hier: Klik hier

164 posts
Re: Dutch Classics
« Reply #10 on: Monday 09 April, 2018, 18:18:18 »
Dutch Classics heeft ook ING en het zal als het goed is al overgemaakt moeten zijn

**
Route creator
Machinist Keolis Nederland
1.018 posts
Re: Dutch Classics
« Reply #11 on: Monday 09 April, 2018, 18:42:10 »
Gisteren een mail gestuurd, en er nog meer achteraan gestuurd.

Ik zou zeggen heb eens geduld... ??? :-\
Bezig met de route "ZwEnZwoKa"
http://bit.ly/2Cjxgyc

Routebouwer "Oost Nederland"
http://bit.ly/2q3RWET


164 posts
Re: Dutch Classics
« Reply #12 on: Monday 09 April, 2018, 18:54:39 »
Tja dat ben ik, ik heb geen geduld...
« Last Edit: Monday 09 April, 2018, 19:17:44 by Stan »

******
TreinPunt.NL Administrator
Let's drive some trains!
593 posts
Re: Dutch Classics
« Reply #13 on: Monday 09 April, 2018, 19:12:45 »
Zoals meedere al zeiden.
Zo lang je de informatie hebt overlegt, denk hierbij aan het factuurnr, bankrekeningnr en e-mailadres dan zal Dutch-Classics dat verifiëren dan vervolgens de link sturen voor de download naar je e-mailadres.

Het is een eenmans bedrijf zover ik weet en alles gebeurd handmatig, tevens gebeurd het als hobby naast een baan vaak waardoor je gewoon rustig moet afwachten.

Dat is het leven en als je het lastig vind om te wachten is dat toch iets wat je moet leren  ;)
Treinpunt Administrator
Uw downloads kunnen worden bekeken en behandeld door mij. Bij afkeuring altijd Persoonlijk Bericht.
Vragen over downloads? Stuur mij een PB!

Te vinden op Twitch (Za/Zo, 19:30u).
Meer informatie op http://www.robjansen.info

164 posts
Re: Dutch Classics
« Reply #14 on: Monday 09 April, 2018, 19:17:17 »
Ja snap ik, maar het kwam zo over als een oplichter over. na dat ik de bestelling had ingevuld (die ik kreeg binnen 30 min) en vervolgens betaalde reageren ze niet meer..

35 posts
Re: Dutch Classics
« Reply #15 on: Monday 09 April, 2018, 19:51:27 »
Gewoon even rustig afwachten, het gaat altijd goed bij dutchclassic heb er heel wat besteld, maar het duurt gewoon een dag of 2, rare dingen schrijven helpt niet geduld wel;).

grt Pieter


164 posts
Re: Dutch Classics
« Reply #16 on: Monday 09 April, 2018, 19:55:35 »
Ondertussen is de trein binnengekomen  ::) ::)

164 posts
Re: Dutch Classics
« Reply #17 on: Monday 09 April, 2018, 20:40:11 »
Wat ik wel raar vind is dat mijn toetsen er niet op werken,want de "P" voor de pantograaf werkt niet echt.
 nog eens een keer de handleiding doorlezen...

Zie afbeelding handmatig kan ik m soort van omhoog halen maar blijft omlaag en binnen 3 sec is het weer weg, kan er zo 123 ook niks van vinden in de handleiding.
« Last Edit: Monday 09 April, 2018, 20:51:07 by Stan »

23 posts
Re: Dutch Classics
« Reply #18 on: Monday 09 April, 2018, 21:19:59 »
Wat ik wel raar vind is dat mijn toetsen er niet op werken,want de "P" voor de pantograaf werkt niet echt.
 nog eens een keer de handleiding doorlezen...

Zie afbeelding handmatig kan ik m soort van omhoog halen maar blijft omlaag en binnen 3 sec is het weer weg, kan er zo 123 ook niks van vinden in de handleiding.
Als je de pantograaf aan zet meteen een stukje rijden, daarna blijft ie aan.

164 posts
Re: Dutch Classics
« Reply #19 on: Thursday 12 April, 2018, 17:44:18 »
Werkt ook niet,

Na 3 dagen krijg ik de trein nog steeds niet aan de praat, dutch classics reageert ook niet meer.
Weet niemand wat ik moet doen?
Ik heb nu een beetje het idee dat ik 15 euro heb weggegooid...

Groet stan

3.028 posts
Re: Dutch Classics
« Reply #20 on: Thursday 12 April, 2018, 18:19:12 »
Als het goed is moet er een handleiding bij zitten.

Gewoon een forumgebruiker.
78 posts
Re: Dutch Classics
« Reply #21 on: Thursday 12 April, 2018, 18:29:39 »
Probeer de "stroomafnemer hoog" knop in de cabine, boven alle meters.
m.v.g.,
Pjottr A.K.A Wouter van Nijnatten

164 posts
Re: Dutch Classics
« Reply #22 on: Thursday 12 April, 2018, 18:51:09 »
@John, die handleiding heb ik al tig keer gelezen, en kan het niet vinden.

@Pjottr, Al geprobeerd :https://drive.google.com/open?id=18Si2NdZsOq2inJ8N43qpkwPvY-haYYWt

349 posts
Re: Dutch Classics
« Reply #23 on: Thursday 12 April, 2018, 19:23:22 »
Stan, nu weer een vraag in de chat over de koersborden van de BR 648.
Waarom lees je de handleidingen niet?

164 posts
Re: Dutch Classics
« Reply #24 on: Thursday 12 April, 2018, 19:49:51 »
Omdat er geen handleiding geïnstalleerd is, dus gaat dat een beetje moeilijk.

115 posts
Re: Dutch Classics
« Reply #25 on: Thursday 12 April, 2018, 19:55:58 »
De Handleiding zit bij in dat zip bestandje


Voor de BR648 (Lint41)


349 posts
Re: Dutch Classics
« Reply #26 on: Thursday 12 April, 2018, 19:59:26 »
Dus dit heb je niet? Wonderlijk...
En ja, vóór je een handleiding kan lezen zal je 'm eerst moeten zoeken.  ;D

164 posts
Re: Dutch Classics
« Reply #27 on: Thursday 12 April, 2018, 20:16:39 »
Ahaa, daar had ik niet opgelet, ik dacht dat ie met de installer geinstalleerd moet worden.

349 posts
Re: Dutch Classics
« Reply #28 on: Thursday 12 April, 2018, 20:30:40 »
 ::) ::) ::)

164 posts
Re: Dutch Classics
« Reply #29 on: Monday 16 April, 2018, 15:56:40 »
probleem opgelost!
Na meerdere keren installeren werkt ie nu wel, de map waar die geïnstalleerd zou moeten worden was maar 1 gb (moet 2 zijn).
Dus nu werkt de trein wel!

Iedereen bedankt voor het helpen!

Gr, 
Stan