VDL Berkhof Ambassador 200

*
Hondekop
110 posts
VDL Berkhof Ambassador 200
« on: Monday 21 November, 2016, 16:24:58 »
https://www.youtube.com/watch?v=drVIFLAqZgg
In deze video is de VDL Berkhof Ambassador 200 te zien. Er zit ook een download link bij de video.
Btw ik ben niet de maker van de bus.
Mvg Jay Jay

*
Intercity
579 posts
Re: VDL Berkhof Ambassador 200
« Reply #1 on: Monday 21 November, 2016, 17:25:05 »
dit is al eerder genoemd in het topic overzicht...... ;)

*
Hogesnelheidstrein
Waarom ook niet
1.590 posts
« Reply #2 on: Saturday 26 November, 2016, 13:04:35 »
Op FaceBook heeft de maker laten weten dat de bus tóch afgemaakt word.

*
Hogesnelheidstrein
5.151 posts
« Reply #3 on: Saturday 26 November, 2016, 13:24:56 »
Ik kan wel gokken wat hier aan de hand is als ik de verschillede berichten goed tussen de regels door lees.
Er zitten duidelijk een aantal personen achter de bus. De gene die de 3d maakte, was er klaar mee/is er uit gestapt.
Vandaar dat er ook geen repaints bij zitten, daarvan ligt het recht namelijk bij andere personen. (die het niet zo nauw nemen met rechten  >:( )
Alle berichten waren geschreven door iemand met de duitse moedertaal. Nu het nieuwe bericht is geschreven door iemand die in elk geval Nederlandse kan. Maw, gok ik dat het restant van het groepje dat aan deze bus werkte de bus gaat afmaken.

Sowieso is het nog een aardige rework om de 3d goed te krijgen. Hij is en blijft te hoog.
« Last Edit: Saturday 26 November, 2016, 13:28:54 by jor[D]1 »

*
Hogesnelheidstrein
Waarom ook niet
1.590 posts
« Reply #4 on: Saturday 26 November, 2016, 20:57:03 »
Ik kan wel gokken wat hier aan de hand is als ik de verschillede berichten goed tussen de regels door lees.
Er zitten duidelijk een aantal personen achter de bus. De gene die de 3d maakte, was er klaar mee/is er uit gestapt.
Vandaar dat er ook geen repaints bij zitten, daarvan ligt het recht namelijk bij andere personen. (die het niet zo nauw nemen met rechten  >:( )
Alle berichten waren geschreven door iemand met de duitse moedertaal. Nu het nieuwe bericht is geschreven door iemand die in elk geval Nederlandse kan. Maw, gok ik dat het restant van het groepje dat aan deze bus werkte de bus gaat afmaken.

Sowieso is het nog een aardige rework om de 3d goed te krijgen. Hij is en blijft te hoog.

Bedoel je met het CXX logo?

*
Sprinter
227 posts
« Reply #5 on: Saturday 12 January, 2019, 21:02:51 »
Ik hoop dat er nog mensen actief zijn in dit forum voor Omsi 2.

Ik vroeg me af of er nog steeds gebouwd wordt aan de Ambassador, zo ja dan zou dat echt super zijn.  :D
bouwer 't Zuiden van Nederland

**
TreinPunt.NL Vriend
Hondekop
Aspirant-machinist bij Arriva
123 posts
« Reply #6 on: Saturday 12 January, 2019, 21:28:22 »
Als ik "VDL Berkhof Ambassador 200 OMSI" google kom ik wel op diverse downloadlinkjes uit, @yorn12. Misschien eventjes daar kijken!  ;)
Met vriendelijke groet,
Mart Hoogeveen

*
Sprinter
227 posts
« Reply #7 on: Saturday 12 January, 2019, 21:35:54 »
Als ik "VDL Berkhof Ambassador 200 OMSI" google kom ik wel op diverse downloadlinkjes uit, @yorn12. Misschien eventjes daar kijken!  ;)

Oohnee ik heb de bus al maar ik had op verschillende Youtube video's gehoord dat hij nog niet volledig af was maar dat was 2 jaar geleden dus ik vroeg me af of hij nog ooit afgemaakt wordt  ;D

**
TreinPunt.NL Vriend
Hondekop
Aspirant-machinist bij Arriva
123 posts
« Reply #8 on: Saturday 12 January, 2019, 21:38:57 »
Ah op die manier! Mijn excuses. Ik kan zelf ook niet veel informatie over de bus vinden dus hopen dat iemand anders een antwoord voor je heeft, haha.

*
Sprinter
227 posts
« Reply #9 on: Saturday 12 January, 2019, 22:53:39 »
Ah op die manier! Mijn excuses. Ik kan zelf ook niet veel informatie over de bus vinden dus hopen dat iemand anders een antwoord voor je heeft, haha.

Haha maakt niet uit  ;D in ieder geval bedankt voor het kijken  ;D

*
Hogesnelheidstrein
5.151 posts
« Reply #10 on: Saturday 12 January, 2019, 23:32:20 »
De bus is voor zover ik weet tot een speelbare V1 gemaakt, maar daarbij nooit helemaal volledig afgewerkt voor zover ik weet.
Je vind hem hier: https://forum.omnibussimulator.de/forum/index.php?thread/43798-vdl-berkhof-ambassador-200-v1-out-now/