Can we help you?


Please search the forums before asking a question. It may be answered already.

 Problemen kruisingen Bronsmeer en missende wielen AI wagens

*
Hondekop
Virtual pilot,bus and train driver (Fsx,Ts16,Omsi)
101 posts
Problemen kruisingen Bronsmeer en missende wielen AI wagens
« on: Monday 20 July, 2015, 15:01:28 »
Beste Forumleden,

ik heb heb een probleem met een texture in Bronsmeer van Bartjk, ik denk dat ik ik een spline mis (gek genoeg zegt map tools 3.1 van niet namelijk), het zijn een paar specifieke kruisingen (zie foto's). mijn logfile geeft ook enkele error's en warnings aan (zie .txt-bestand) , ook heb ik ineens er last van dat de AI wagens geen wielen meer hebben terwijl de static auto's en AI vrachtwagens hier geen last van hebben (zie laatste foto).  weet iemand hoe ik dit kan oplossen ? alvast bedankt.

groet,
Jesse

*
Hondekop
Virtual pilot,bus and train driver (Fsx,Ts16,Omsi)
101 posts
Re: Problemen kruisingen Bronsmeer en missende wielen AI wagens
« Reply #1 on: Monday 20 July, 2015, 15:03:11 »
was deze foto vergeten

*
Hogesnelheidstrein
5.154 posts
Re: Problemen kruisingen Bronsmeer en missende wielen AI wagens
« Reply #2 on: Monday 20 July, 2015, 15:04:46 »
Voor de wielen doe dit even:

Quote
All operating systems - Verify integrity of game cache

    Load Steam
    From the Library section, right-click on the game and select Properties from the menu.
    Select the Local files tab and click the Verify integrity of game cache... button.
    Steam will verify the game's files - this process may take several minutes.
    Once the process is completed, the Check Window will automatically exit.

Wel eerst eventueel even je instellingen opschrijven/back-uppen. (De inputs map kopiëren en addons.ini)

De missende spline lijkt mij terrain splines oid. Maar het zou ook kunnen dat er een ground texture mist. Probeer eens te kijken of bronsmeer bovenin de instalatie ene Texture map bevat.
« Last Edit: Monday 20 July, 2015, 15:06:32 by jor[D]1 »

*
Hondekop
Virtual pilot,bus and train driver (Fsx,Ts16,Omsi)
101 posts
Re: Problemen kruisingen Bronsmeer en missende wielen AI wagens
« Reply #3 on: Monday 20 July, 2015, 15:11:08 »
Voor de wielen doe dit even:

Quote
All operating systems - Verify integrity of game cache

    Load Steam
    From the Library section, right-click on the game and select Properties from the menu.
    Select the Local files tab and click the Verify integrity of game cache... button.
    Steam will verify the game's files - this process may take several minutes.
    Once the process is completed, the Check Window will automatically exit.

Wel eerst eventueel even je instellingen opschrijven/back-uppen. (De inputs map kopiëren en addons.ini)

De missende spline lijkt mij terrain splines oid. Maar het zou ook kunnen dat er een ground texture mist. Probeer eens te kijken of bronsmeer bovenin de instalatie ene Texture map bevat.

dankje Jor[D]1, ik heb Steam even aan het werk gezet en hoop dat dit het oplost (maar wat doet Steam dan nu precies? een reparatie of alle originele bestanden terugzetten?), dan kan ik teminste nog in Spaundau rijden terwijl ik aan Bronsmeer werk, maar welke terrain spline kan dit dan zijn ? ik had er straks ook last van dat alle wegen wit waren, maar dit had ik opgelost door het even op internet op te zoeken.
« Last Edit: Monday 20 July, 2015, 15:12:39 by Jesse Hendriksen »

*
Hogesnelheidstrein
5.154 posts
Re: Problemen kruisingen Bronsmeer en missende wielen AI wagens
« Reply #4 on: Monday 20 July, 2015, 15:17:17 »
Steam gaat dan gewoon alle omsi bestanden af en kijkt of ze nog het zelfde zijn als ze horen te zijn, zo niet zet het weer het originele bestand terug.

*
Hondekop
Virtual pilot,bus and train driver (Fsx,Ts16,Omsi)
101 posts
Re: Problemen kruisingen Bronsmeer en missende wielen AI wagens
« Reply #5 on: Monday 20 July, 2015, 15:21:39 »
Steam gaat dan gewoon alle omsi bestanden af en kijkt of ze nog het zelfde zijn als ze horen te zijn, zo niet zet het weer het originele bestand terug.

dankje, een zeer grote opluchting (gelijk even nagekeken en het werkt, hij plaatste me wel in een MAN DD terwijl ik voor het laatst een andere bus had gebruikt), dan ga ik gewoon even in Spandau rijden voorlopig tot ik het probleem met de spline en de bushalte borden (gedeeltelijke wit) heb weten op te lossen.

***
TreinPunt.NL Tech Team
Hogesnelheidstrein
1.046 posts
Re: Problemen kruisingen Bronsmeer en missende wielen AI wagens
« Reply #6 on: Monday 20 July, 2015, 22:51:20 »
Jesse misschien moet je de readme is lezen voor alle downloads want het klinkt alsof je alles mist...

*
Hondekop
Virtual pilot,bus and train driver (Fsx,Ts16,Omsi)
101 posts
Re: Problemen kruisingen Bronsmeer en missende wielen AI wagens
« Reply #7 on: Monday 20 July, 2015, 23:27:28 »
Jesse misschien moet je de readme is lezen voor alle downloads want het klinkt alsof je alles mist...

X_shooter1, heb alle readme's van de splines en sceneryobjects door gelezen en heb meerdere malen Map Tools 3.1 gebruikt en die geeft aan dat ik alles zou moeten hebben, ik dacht dat ik mijn problemen wel eens eerder voorbij heb zien komen bij andere, maar kan niet echt meer terug vinden en weet ook niet meer of er een oplossing bij stond.

**
TreinPunt.NL Vriend
Hogesnelheidstrein
3.178 posts
Re: Problemen kruisingen Bronsmeer en missende wielen AI wagens
« Reply #8 on: Tuesday 21 July, 2015, 00:41:37 »
Bepaalde berichten uit Bronsmeer route topic afgesplitst en hier bij geplaatst. We snappen dat je graag snel antwoord wilt, maar hou het alsjeblieft gewoon bij 1 topic en ga niet overal je probleem plaatsen. Dat houdt het overzichtelijker en je krijgt in de meeste gevallen zo ook het snelste antwoord.
Groeten,
Niels

*
Hondekop
Virtual pilot,bus and train driver (Fsx,Ts16,Omsi)
101 posts
Re: Problemen kruisingen Bronsmeer en missende wielen AI wagens
« Reply #9 on: Tuesday 21 July, 2015, 14:56:50 »
Bepaalde berichten uit Bronsmeer route topic afgesplitst en hier bij geplaatst. We snappen dat je graag snel antwoord wilt, maar hou het alsjeblieft gewoon bij 1 topic en ga niet overal je probleem plaatsen. Dat houdt het overzichtelijker en je krijgt in de meeste gevallen zo ook het snelste antwoord.

dankje voor de tip Niels97, ik zal er in het vervolg beter op gaan letten.