Can we help you?

Please search the forums before asking a question. It may be answered already.

hoe krijg ik de repaint aan de gang?

177 posts
hoe krijg ik de repaint aan de gang?
« on: Monday 16 April, 2018, 11:33:30 »
Hallo forum mensen!

Klein vraagje ik zit al 2 dagen te zoeken hoe ik nu de repaint aan de praat krijg in omsi 2.
Nu heb ik dus de "MAN Lion's City A21 by V3D" gedownload en in de map: Vehicles gezet plus de repaint erin maar helaas komt hij niet te voorschijn (wel de bus met alleen de Werbung_A21_E6 & Werbung_A21_EEV) Nu wilde ik dus graag de Breng bus erin doen en de Connexxion Haarlem.

Nu heb ik op het forum hier ook een beetje lopen neuzen en kwam op een handige tip! Alleen het probleem is ik loop dan vast hier: http://aussiex.org/forum/index.php?/topic/11324-omsi-repaint-naming-convention-rnc/

Tips en uitleg zijn van harte welkom!

Bedankt.

Machinist Utrecht bij NS
475 posts
Re: hoe krijg ik de repaint aan de gang?
« Reply #1 on: Monday 16 April, 2018, 12:49:08 »
RNC is alleen maar een dingetje die ze op dat forum gebruiken om aan te duiden wat de inhoud is van het pakket.
Nederlandse repaints nodig voor OMSI of Railworks?
Kijk eens op mijn site voor repaints, mods, objecten en meer!

http://www.letsrepaintit.com/

177 posts
« Reply #2 on: Monday 16 April, 2018, 13:02:28 »
oké dus wat moet ik doen dan om het eigenlijk werkend te maken?

5.054 posts
« Reply #3 on: Monday 16 April, 2018, 14:58:57 »
Die connexxion haarlem repaint is voor een andere Lion city bus, daarom werkt die niet.
Zelfde voor de breng waarschijnlijk.

Even zoeken naar de bus, of beter een connexxion en breng repaint voor de V3D lion city.
Er is ook nog een mainz lion city, al weet ik niet of daar Nederlandse repaints voor zijn geweest. Ja, onderandere Thom van lets repaint it. en ook de Breng hier op trinapunt in de downlaod sectie.

RNC is een beetje achterhaald, was een concept om aan te geven of een bus direct werkte (level 1), of dat je aangepaste .bus files nodig had (level 2). Door 1 aangepaste .bus file te beheren scheelde dat wat gedoe met repaints en verschillende versies waarbij modificaties waren aangebracht. RNC wordt al jaren niet meer bijgehouden echter.

« Last Edit: Monday 16 April, 2018, 15:05:23 by jor[D]1 »