Ter voorbereiding voor de addon "London" zijn er momenteel testritten met verschillend brits buismaterieel in Grundorf. Op de screen zijn de 400R en de ALX400 te zien. Beide zullen in london ingezet gaan worden. Later deze week rijden ook de Engelse versie van de Citaro en de Volvo B7L Wright Eclipse hun eerste testritten in Grundorf.
die is nu uit toch?
Quote from: rrt300 on Thursday 02 August, 2018, 20:45:35 (...)Waar heb je die bus vandaan? Zo gaaf!
(...)
Quote from: OV-NL on Saturday 28 July, 2018, 09:37:51 Quote from: Dubbeldekker on Friday 27 July, 2018, 16:09:06 Gaaf om mijn creatie (DAF SB250) bij iemand anders in OMSI te zien. Mooie line-up het zal nog wel een tijd duren maar in de toekomst kan deze bus dan helemaal rechts komen te staan. Ps. voor de hele jongeren onder ons, deze generatie heeft dus bij GVB Amsterdam in de jaren 90 tot ergens rond 2006 gereden. Dat lijkt verdacht veel op een duvedec Ik weet in ieder geval dat 'ie een Duvedec front heeft inderdaad. Ik ben ook nog van plan om de Duvedec`s van NZH te bouwen dus ik kan alvast verklappen dat dit een groot project gaat worden.
Quote from: Dubbeldekker on Friday 27 July, 2018, 16:09:06 Gaaf om mijn creatie (DAF SB250) bij iemand anders in OMSI te zien. Mooie line-up het zal nog wel een tijd duren maar in de toekomst kan deze bus dan helemaal rechts komen te staan. Ps. voor de hele jongeren onder ons, deze generatie heeft dus bij GVB Amsterdam in de jaren 90 tot ergens rond 2006 gereden. Dat lijkt verdacht veel op een duvedec
Gaaf om mijn creatie (DAF SB250) bij iemand anders in OMSI te zien. Mooie line-up het zal nog wel een tijd duren maar in de toekomst kan deze bus dan helemaal rechts komen te staan. Ps. voor de hele jongeren onder ons, deze generatie heeft dus bij GVB Amsterdam in de jaren 90 tot ergens rond 2006 gereden.
Quote from: Dubbeldekker on Saturday 28 July, 2018, 15:29:45 Quote from: OV-NL on Saturday 28 July, 2018, 09:37:51 Quote from: Dubbeldekker on Friday 27 July, 2018, 16:09:06 Gaaf om mijn creatie (DAF SB250) bij iemand anders in OMSI te zien. Mooie line-up het zal nog wel een tijd duren maar in de toekomst kan deze bus dan helemaal rechts komen te staan. Ps. voor de hele jongeren onder ons, deze generatie heeft dus bij GVB Amsterdam in de jaren 90 tot ergens rond 2006 gereden. Dat lijkt verdacht veel op een duvedec Ik weet in ieder geval dat 'ie een Duvedec front heeft inderdaad. Ik ben ook nog van plan om de Duvedec`s van NZH te bouwen dus ik kan alvast verklappen dat dit een groot project gaat worden. Dat zou wel een heel mooi projectje zijn! Ook in de Connexxion kleuren?
Weet jij welke knop je kunt gebruiken voor de halte rem? Bedoel zeg maar aan de toetsenbord koppelen.Krijg het alleen bij die bus niet voor elkaar.
Mooie screens!Ik heb eventjes met lijn 165 gereden..
Ik heb lang geen OMSI meer gespeeld maar bouwen doe ik nog volop. Volvo/Den Oudsten B88