Invisible roads Dat lijkt heel leuk en bouwt makkelijk, maar de AI gaat klote doen zodra je er kruispunten mee maakt.Je kan ze wel omzetten naar een onzichtbaar object. Heb je vrijwel geen 3d ervaring voor nodig. Dan kan je eer weer paden inhangen zoals normaal ook bij een kruising.
Aangezien de A21 CNG van V3D laatst was uitgekomen vond ik dat ik deze repaints gewoon moest maken als Zevenaarder zijnde, ik heb lang op een CNG versie zitten wachten, maar nu was het dan eindelijk zover en kon ik de 4 Breng varianten maken die lang op mijn repaint-lijstje stonden, ben blij met het realistische resultaat , de gebruikte busnummers zijn: 5371-526, 5416, 5393 en 5443.
Quote from: Jesse Hendriksen on Sunday 06 November, 2016, 01:00:00 Aangezien de A21 CNG van V3D laatst was uitgekomen vond ik dat ik deze repaints gewoon moest maken als Zevenaarder zijnde, ik heb lang op een CNG versie zitten wachten, maar nu was het dan eindelijk zover en kon ik de 4 Breng varianten maken die lang op mijn repaint-lijstje stonden, ben blij met het realistische resultaat , de gebruikte busnummers zijn: 5371-526, 5416, 5393 en 5443.Holy sh*t. Die zijn realistisch! En natuurlijk ook mooi dat ze er meteen alle 4 zijn. Ga je deze uitbrengen (woord grap XD)? Ik hoop het wel want ik hoop ze snel in de arnhem te kunnen rijden
Knap gedaan, mooie bussen ook, jammer alleen dat hij alleen maar als ai verkeer beschikbaar is en dat je m dus niet zelf kan rijden Maar toppie, misschien een idee, zou je ook de syntus stylen kunnen maken??Groetjes Arno