Poll

Wat vind jij  van deze add-on?

Absolute topper, ik raad hem zeer aan.
1 (50%)
Een goede add-on, ik raad hem aan.
1 (50%)
Gemiddeld, de add-on heeft een aantal verbeterpunten.
0 (0%)
Matig, ik zou hem niet direct aanraden.
0 (0%)
Slecht, ik raad hem af.
0 (0%)

Total Members Voted: 2

[TreinPunt.NL] Valley Corridor route nu beschikbaar bij TreinPunt.NL

TreinPunt.NL Administrator
6.258 posts
Valley Corridor route nu beschikbaar bij TreinPunt.NL
« on: Thursday 10 May, 2018, 19:16:06 »
Valley Corridor route nu beschikbaar bij TreinPunt.NL

De Valley Corridor route voor Train Simulator is een fictieve bergroute tussen twee grote steden, die beide op een hoogvlakte liggen. Over deze route rijden stoptreinen, snelle Intercitytreinen maar ook goederentreinen. Langs het traject liggen een flink aantal meren, waardoor de route heel interessant en spectaculair is om te rijden.  De maximale snelheid die treinen op deze route mogen rijden is 125 mph (201 km/h), op het zuidelijke gedeelte.

In het centrale gedeelte van deze route, die voorzien is van bovenleiding, rijdt u over een spectaculaire S-vormig traject waar het spoor tussen twee bergtoppen heen kronkelt.

De Valley Corridor route bevat 16 stations, waarvan de meeste voorzien zijn van goederensporen, en bevat diverse zelfgebouwde objecten. De route is geschikt voor QuickDrive  en er zijn 20 standaard scenario‚Äôs meegeleverd die u de mogelijkheid geven de route te rijden, zowel met standaard Train Simulator materieel als met materieel dat u apart aan kunt schaffen.

Meer informatie: Hier  

Wat is jouw mening? Schrijf als eerste een review over deze add-on!
« Last Edit: Saturday 08 September, 2018, 17:20:28 by etienne123 »
"De moeilijkheid is niet om geld te verdienen, maar om het te verdienen met iets wat de moeite waard is om je leven aan te wijden."

SEO en grondlegger: Steamtrains Unlimited.
122 posts
Re: Valley Corridor route nu beschikbaar bij TreinPunt.NL
« Reply #1 on: Tuesday 15 May, 2018, 23:43:01 »
Deze route heeft een grappige bijkomstigheid dat zowel BR materieel als DB materieel door elkaar rijden. Het is leuk in de "United Kingdom of Germania" te rijden. Die Chinese stellen zoals de CRH 380A zullen hier ook niet misstaan denk ik zo.
"Steam is all what IP".
Rij je met stoom? kijk dan eens hier:
www.steamtrainsunlimited.com en/of www.steamtrainsunlimited.net en/of www.facebook.com/steamtrainsunlimited.
-------------------------------------------------
Ronald de Visser
SEO en grondlegger van: Steamtrains Unlimited
Lid van: SSN

38 posts
« Reply #2 on: Friday 18 May, 2018, 08:58:07 »
Ik vind het juist nergens op slaan dat deze route voor de spoorwegen van twee totaal verschillende landen wordt gebruikt; zo wordt het landschap inclusief steden wel erg algemeen zonder dat de karakters van de desbetreffende landen worden getoond.
En wat te denken van het links/rechts rijden. Ik heb niets tegen fictieve routes maar dit is vlees noch vis

TreinPunt.NL Administrator
6.258 posts
« Reply #3 on: Saturday 08 September, 2018, 15:07:51 »
Vandaag is versie 1.2. van deze route uitgekomen. Als je de route via TreinPunt.NL hebt aangeschaft, heb je zojuist een e-mail ontvangen.
Updaten kan ook via je account: https://www.treinpunt.nl/shop/nl/content/12-mijn-downloadbestanden