Poll

Wat vind jij van deze add-on?

Absolute topper, ik raad hem zeer aan.
3 (75%)
Een goede add-on, ik raad hem aan.
1 (25%)
Gemiddeld, de add-on heeft een aantal verbeterpunten.
0 (0%)
Matig, ik zou hem niet direct aanraden.
0 (0%)
Slecht, ik raad hem af.
0 (0%)

Total Members Voted: 4

[TreinPunt.NL] U-Bahn Frankfurt II is nu beschikbaar

TreinPunt.NL Administrator
1.462 posts
U-Bahn Frankfurt II is nu beschikbaar
« on: Saturday 10 November, 2018, 22:22:22 »
U-Bahn Frankfurt II is nu beschikbaar bij TreinPunt.NL

Deze route is een vernieuwde en uitgebreide versie van de al bestaande Frankfurt U-Bahn route, met 87 stations waarvan 27 ondergronds. Inbegrepen zijn de U3, U4 en U5 treinstellen van de Frankfurter U-Bahn, en een programmaatje voor de omroepen van de diverse lijnen. De route bevat zo'n 65 km spoor en 9 lijnen.

In de ondergrondse lijnen zakken de stroomafnemers van de treinen, zodat deze niet door het dak van de tunnel heen steken. In totaal worden 27 scenario's meegeleverd, en QuickDrive is inbegrepen.

Lees meer: Hier

Wat is jouw mening? Schrijf als eerste een review over deze add-on!
Heb je een vraag over een download? Stuur me een PM! :)
Kijk ook eens in mijn album op http://steamcommunity.com/profiles/76561198011562087/screenshots/. ;)

113 posts
Re: U-Bahn Frankfurt II is nu beschikbaar
« Reply #1 on: Saturday 10 November, 2018, 22:46:48 »
ik heb de eerste deel hier van... kan ik hem dan nog wel spelen? of is hij geupdate dan??

1.462 posts
« Reply #2 on: Saturday 10 November, 2018, 23:11:10 »
Je kan de oude route nog gewoon spelen, die staat los van deze uitbreiding.

113 posts
« Reply #3 on: Saturday 10 November, 2018, 23:12:08 »
oke dus als ik deze zou kopen heb ik er gewoon en uitbreiding bij begrijp ik dat goed?

**
TreinPunt.NL Vriend
191 posts
« Reply #4 on: Sunday 11 November, 2018, 11:46:24 »
Klopt Mark, versie 2 is een op zichzelf staande route.Het is een verbeterde en meer uitgebreide versie van versie1.Als je de 1e versie reeds hebt ontvangt men van Justtrains een mail met daarin een aanbod om de 2e versie tegen een gereduceerde prijs aan te schaffen.

Echt de moeite waard deze routes. Een combinatie van een tram/metro lijn.
« Last Edit: Sunday 11 November, 2018, 19:14:44 by mheruer »

13 posts
« Reply #5 on: Sunday 11 November, 2018, 17:10:20 »
alleen jammer dat er geen passengerview is in deze nieuwe versie.

113 posts
« Reply #6 on: Sunday 11 November, 2018, 20:40:09 »
hoe krijg jij het voor elkaar om op de oude trams/metro's de lijn nummer en bestemming er in te zetten?
want dat lukt me alleen in de nieuwe versie van de tram. en ik zag dat je in deel 2 bijna 10 stations meer hebt dan in deel 1, daar ben ik vandaag achter gekomen :), maar goed ik wacht wel even of ik mail krijg er van, want dan wil ik deel 2 ook hebben hahah

637 posts
« Reply #7 on: Sunday 11 November, 2018, 20:48:06 »
@ Marcelva
Er is wel een passagiers view aanwezig je kunt zelfs de deuren zien open gaan en dicht natuurlijk.
Via de pijltjes toetsen kom je er.
Ik had alleen wel het probleem dat ik daarna niet meer goed inde stuurcabine kwam, dus "op eigen risico" ;)
vr.gr
Ruud

**
TreinPunt.NL Vriend
191 posts
« Reply #8 on: Tuesday 13 November, 2018, 00:02:58 »
hoe krijg jij het voor elkaar om op de oude trams/metro's de lijn nummer en bestemming er in te zetten?
want dat lukt me alleen in de nieuwe versie van de tram. en ik zag dat je in deel 2 bijna 10 stations meer hebt dan in deel 1, daar ben ik vandaag achter gekomen :), maar goed ik wacht wel even of ik mail krijg er van, want dan wil ik deel 2 ook hebben hahah
Dat heb ik op precies dezelfde manier gedaan als bij de nieuwe trams.Ik heb wel even de handleiding uitgeprint om dit voor elkaar te krijgen.

13 posts
« Reply #9 on: Tuesday 13 November, 2018, 23:21:23 »
@saurer580
bedankt, moet je ook maar weten van die pijltoetsen voor passengerview ;-)

Marcel

6.251 posts
« Reply #10 on: Wednesday 14 November, 2018, 22:19:03 »
Iedereen die versie 1 op TreinPunt.NL heeft aangeschaft, heeft vandaag een kortingscode van € 15,- ontvangen op versie 2 :)
Je hebt hiervoor een code per e-mail ontvangen.
"De moeilijkheid is niet om geld te verdienen, maar om het te verdienen met iets wat de moeite waard is om je leven aan te wijden."