Poll

Wat vind jij  van deze add-on?

Absolute topper, ik raad hem zeer aan.
5 (55.6%)
Een goede add-on, ik raad hem aan.
3 (33.3%)
Gemiddeld, de add-on heeft een aantal verbeterpunten.
1 (11.1%)
Matig, ik zou hem niet direct aanraden.
0 (0%)
Slecht, ik raad hem af.
0 (0%)

Total Members Voted: 9

[3D-ZUG] TSG BR 425 Pro-Line is nu beschikbaar

TreinPunt.NL Railsim Nieuwsredactie
Hondekop
Accepteer van anderen dat ze anders zijn.
128 posts
TSG BR 425 Pro-Line is nu beschikbaar
« on: Friday 17 May, 2019, 22:06:25 »
TSG BR 425 Pro-Line is nu beschikbaar bij 3DZUG

De Baureihe 425 is een vierdelig elektrisch treinstel met een laag vloerdeel voor het lokaal en regionaal personenvervoer van de Deutsche Bahn. Het treinstel werd door het consortium van Siemens Transportation Systems, Bombardier en DWA ontworpen, ontwikkeld en gebouwd voor S-Bahn en regionaal personenvervoer. Hieruit werd de Baureihe 424 ontwikkeld voor de S-Bahn Hannover. Het treinstel van de Baureihe 423 werd ontwikkeld voor andere S-Bahn lijnen.

Het treinstel is opgebouwd uit een aluminium frame. Door de aanwezigheid van veel deuren en de lichte bouw kunnen in korte tijd veel passagiers worden vervoerd. Het treinstel is uitgerust met luchtvering. Er kunnen tot vier eenheden gekoppeld worden.
De treinstellen '425 150' t/m '425 155' zijn uitgerust met klaptreden voor het gebruik op de S-Bahn en regionaal personenvervoer rond Hannover. Doordat de productie van de Baureihe 424 werd stopgezet werden voor de vijfde serie: 425 271 - 425 283 voor de S-Bahn Hannover besteld.

In deze add-on van TSG worden 2 Pro-Line versies van de BR 425 geleverd. Een schone en een vervuilde versie van de BR 425.
De treinstellen bevatten een Automatische en handmatige deurbediening, LZB/PZB/SiFa systemen en nog meer.

Voor meer informatie, lees Hier verder!

Wat is jouw mening? Schrijf als eerste een review over deze add-on!

TreinPunt.NL Railsim Nieuwsredactie
Hondekop
Accepteer van anderen dat ze anders zijn.
128 posts
Re: TSG BR 425 Pro-Line is nu beschikbaar
« Reply #1 on: Thursday 05 September, 2019, 20:23:22 »
Inmiddels is deze add-on nu ook te krijgen op Steam
Hier is hij te vinden -> Klik <-