Poll

Wat vind jij van deze add-on?

Absolute topper, ik raad hem zeer aan.
7 (41.2%)
Een goede add-on, ik raad hem aan.
5 (29.4%)
Gemiddeld, de add-on heeft een aantal verbeterpunten.
4 (23.5%)
Matig, ik zou hem niet direct aanraden.
1 (5.9%)
Slecht, ik raad hem af.
0 (0%)

Total Members Voted: 17

[DTG] TGV Réseau & TGV-RDuplex EMU Add-On is nu beschikbaar

*
Hogesnelheidstrein
.
Social media freak
8.040 posts
TGV Réseau & TGV-RDuplex EMU Add-On is nu beschikbaar
« on: Monday 24 December, 2018, 15:22:28 »
TGV Réseau & TGV-RDuplex EMU Add-On is nu beschikbaar op Steam.

Vlak na de release van de TGV Extensie route heeft DTG de TGV Réseau & TGV-RDuplex in 3 liveries.
Gebaseerd op de succesvolle TGV 'Atlantique' set zijn er 90 sets gemaakts van de Réseau, waarvan 80 voor de SNCF en 10 voor de Thalys tussen Amsterdam en Parijs.

Elke set bevat plek voor 377 zit plekken in de orginele configuratie en 352 in de Rénov Lacroix over de 8 rijtuigen met 2 power cars met totaal 11,800hp waardoor ze makkelijk 320 km/h kunnen halen.
De Réseau kan ook koppelen aan andere TGV sets zoals de TGV Duplex, TGV POS (Lyria), TGV 2N2, OUIGO.
Na fase 1 van de LGV Est bijna de start naderde besloot SNCF in plaats van de vloot uit te breiden om 19 TGV Duplex en 19 TGX Réseau sets uit dienst te nemen en te combineren, wat de de TGV POS en TGV RDuplex werden.

Er komen met dit pakket 3 scenario's mee voor de LGV Rhône-Alpes & Méditerranée Route Extension Add-On route welke apart verkrijgbaar is - https://store.steampowered.com/app/861889/ - en zelf weer de Marseille - Avignon route nodig heeft.

Features:
- TGV Réseau in SNCF Livery en de Carmillon livery.
- TGV Réseau Duplex in SNCF ''duplex'' livery.
- TVM430, KVB en VACMA systemen
- Cruise Control
- Selecteerbare stroomafnemer modussen

De prijs van deze DLC is €15,99 (t/m 27 december daarna €19,99).
Lees meer: Hier

Wat is jouw mening? Schrijf als eerste een review over deze add-on!
Met vriendelijke groet,
Johnny