Poll

Wat vind jij van deze add-on?

Absolute topper, ik raad hem zeer aan.
11 (52.4%)
Een goede add-on, ik raad hem aan.
6 (28.6%)
Gemiddeld, de add-on heeft een aantal verbeterpunten.
4 (19%)
Matig, ik zou hem niet direct aanraden.
0 (0%)
Slecht, ik raad hem af.
0 (0%)

Total Members Voted: 21

S-Bahn Rhein-Main is nu beschikbaar bij TreinPunt.NL

Schrijft wel eens iets op het forum
1.364 posts
« on: Tuesday 19 December, 2017, 15:31:04 »

De S-Bahn Rhein-Main verbindt de stad van Frankfurt met zijn voorsteden. De S-Bahn Rhein Main telt negen lijnen. In deze route add-on zijn twee van deze negen lijnen gebouwd, te kennen de S5 en S6. De S5 en S6 verbinden het nabijgelegen Taunus-gebergte met de stad Frankfurt.

De S5 begint in de plaats Friedrichsdorf en komt bij het station Frankfurt West samen met de S6 komende uit Friedberg. De S6 maakt gebruik van de Main-Weser Bahn, welke naast de S-Bahn ook andere regionale en interregionale verbindingen kent. Vanaf Frankfurt West gaan de S5 en S6 gezamenlijk naar Frankfurt Süd, via het hoofdstation van Frankfurt.

Beide lijnen worden gereden met de BR423. De BR423 van Railworks Austria is dan ook meegeleverd in de RMV-uitvoering (Rhein Main Verkehrsverbund). De trein is voorzien van werkende PZB en SiFa. Daarnaast zijn de koersdisplay's aanpasbaar.

Er zijn zes standaard scenario's meegeleverd. Daarnaast is er één Free Roam scenario en is de route geschikt voor Quick Drive. Voor een correcte werking van de route en de scenario's is de route Hamburg - Hannover van DTG benodigd. 

Lees meer: Hier  

Wat is jouw mening? Schrijf als eerste een review over deze add-on!
« Last Edit: Wednesday 03 January, 2018, 06:51:13 by etienne123 »

TreinPunt.NL Administrator
6.176 posts
Re: S-Bahn Rhein-Main is nu beschikbaar bij TreinPunt.NL
« Reply #1 on: Wednesday 03 January, 2018, 06:53:01 »
We hebben er al een aantal vragen over gekregen, maar deze geweldige en kwalitatieve add-on is vanaf heden ook beschikbaar bij TreinPunt.NL, met uiteraard het bijbehorende betaalgemak! :)

"De moeilijkheid is niet om geld te verdienen, maar om het te verdienen met iets wat de moeite waard is om je leven aan te wijden."

TreinPunt.NL Administrator
6.176 posts
Re: S-Bahn Rhein-Main is nu beschikbaar bij TreinPunt.NL
« Reply #2 on: Monday 05 February, 2018, 20:27:38 »
Vandaag een onofficiële update geplaatst voor deze route 8)
https://www.treinpunt.nl/forum/downloads/?sa=details;lid=7566