Poll

Wat vind jij  van deze add-on?

Absolute topper, ik raad hem zeer aan.
3 (100%)
Een goede add-on, ik raad hem aan.
0 (0%)
Gemiddeld, de add-on heeft een aantal verbeterpunten.
0 (0%)
Matig, ik zou hem niet direct aanraden.
0 (0%)
Slecht, ik raad hem af.
0 (0%)

Total Members Voted: 3

[3D-ZUG] Reisewagen Rheingold 1928 zijn nu beschikbaar

Schrijft wel eens iets op het forum
1.398 posts
Reisewagen Rheingold 1928 zijn nu beschikbaar
« on: Saturday 18 August, 2018, 11:38:12 »
Reisewagen Rheingold 1928 zijn nu beschikbaar bij 3DZug

De Rheingold was een luxe trein voor internationale verbindingen met Duitsland. In 1928 werden Pullman wagons door de Duitse Reichsbahn verworven. Hiermee werd de Rheingold samengesteld: Een luxe trein met 1e klasse, 2e klasse en pakwagens. Restauratie was ook voorhanden. In dit pakket zijn al deze wagons meegeleverd voor Train Simulator. Zowel van buiten als van binnen zijn de wagons gedetailleerd. Iedere wagon heeft dan ook een passagiersaanzicht. In totaal zijn vijf verschillende wagons meegeleverd met het pakket. Eerste klasse en tweede klasse zowel met als zonder keuken en de pakwagen. Realistisch geluid, gekoppelde luchtslangen en geanimeerd remwerk maken de add-on compleet.

Bij de add-on zijn 4 scenario's meegeleverd voor de Linke Rheinstrecke: Keulen - Koblenz. Voor scenariobouw is er nog een geoptimaliseerde versie van de wagonset meegeleverd. De wagonsets zijn ook voorzien van Quick Drive-consists. 

Lees meer: Hier

Voor de liefhebbers van nostalgische treinen zijn de volgende twee bundels te koop bij 3DZug:
- Rheingold 1928 + Oriënt Express
- Rheingold 1928 + Rheingold + Oriënt Express

Wat is jouw mening? Schrijf als eerste een review over deze add-on!
« Last Edit: Saturday 18 August, 2018, 15:24:09 by rubentreinfreak »