Poll

Wat vind jij van deze add-on?

Absolute topper, ik raad hem zeer aan.
4 (80%)
Een goede add-on, ik raad hem aan.
1 (20%)
Gemiddeld, de add-on heeft een aantal verbeterpunten.
0 (0%)
Matig, ik zou hem niet direct aanraden.
0 (0%)
Slecht, ik raad hem af.
0 (0%)

Total Members Voted: 5

[DTG] ÖBB 1144 & CityShuttle Wiesel Loco Add-On is nu beschikbaar

Schrijft wel eens iets op het forum
1.404 posts
ÖBB 1144 & CityShuttle Wiesel Loco Add-On is nu beschikbaar
« on: Saturday 03 November, 2018, 14:51:33 »
ÖBB 1144 & CityShuttle Wiesel Loco Add-On is nu beschikbaar op Steam

De ÖBB 1144 & CityShuttle Wiesel is een treinsamenstelling welke de Oostenrijkse spoorwegen gebruiken voor drukke trajecten. In deze add-on is de ÖBB 1144 locomotief en de City Shuttle stuurstandwagen meegeleverd. Beide zijn bestuurbaar. Daarnaast zijn er tussenwagons meegeleverd. Er zijn in totaal 10 verschillende wagons en locomotieven.

De trein is voorzien van het beveiligingssysteem PZB en het dodemansysteem SiFa. Daarnaast zijn enkele locomotieven voorzien van LZB. De trein is tevens voorzien van een geavanceerd deurvergrendelsysteem. Bij deze trein zijn 4 scenario's meegeleverd voor de Three Country Corner route. Ook is het mogelijk om de trein te gebruiken in Quick Drive.

Lees meer: Hier

Wat is jouw mening? Schrijf als eerste een review over deze add-on!

**
TreinPunt.NL Vriend
42 posts
Re: ÖBB 1144 & CityShuttle Wiesel Loco Add-On is nu beschikbaar
« Reply #1 on: Wednesday 07 November, 2018, 19:44:32 »
Een zeer fijne trein om mee te rijden. Zet de FOV op 80, en je hebt alles in zicht. Je hoeft dan niet al een vlo, heen en weer te springen. Ook de bediening is apart. Maar als je het door hebt, rijdt ze vanzelf. Zet de pneumat rem iets aan, tot het rode lampje gaat branden, zet de tractie op F, en als je de deuren mag sluiten, tractie geven, de rem los, en ze trekt vanzelf op. waar je wel op moet letten, is dat de elect rem niet goed remt. dus bij remmen. Er zijn nog een paar bijzonderheden aan deze trein. Als je een tikkend geluid hoort, ben je in PZB bewaking. Ook heeft deze trein geen SIFA lampje, als je een pieptoon hoort, direct bevestiggen.
« Last Edit: Wednesday 07 November, 2018, 22:03:32 by wernkeba2 »