Poll

Wat vind jij  van deze add-on?

Absolute topper, ik raad hem zeer aan.
1 (50%)
Een goede add-on, ik raad hem aan.
1 (50%)
Gemiddeld, de add-on heeft een aantal verbeterpunten.
0 (0%)
Matig, ik zou hem niet direct aanraden.
0 (0%)
Slecht, ik raad hem af.
0 (0%)

Total Members Voted: 2

[RSSLO] ÖBB 1063 Loco Add-On is nu beschikbaar

TreinPunt.NL Railsim Nieuwsredactie
Blokkendoos
Accepteer van anderen dat ze anders zijn.
84 posts
ÖBB 1063 Loco Add-On is nu beschikbaar
« on: Tuesday 23 April, 2019, 15:26:15 »
De ÖBB 1063 is nu beschikbaar bij RSSLO

Als gevolg van de oliecrisis in de jaren 1970, zouden meer elektrische in plaats van diesellocomotieven moeten worden gebruikt in de rangeerdienst. Bovendien zijn in dit decennium de laatste stoomlocomotieven in deze rangeerdiensten buiten dienst gesteld. Na een bijna 30 jaar durende aanbesteding werd de serie 1063 van de ÖBB in gebruik genomen.

Vanaf 2018 moeten de locomotieven van de serie worden vernieuwd. Deze moesten ook de mogelijkheid krijgen om in de Last-mile modus te kunnen rijden.  Loc 1063.039 was in opdracht van de ÖBB als testloc omgebouwd dat was uitgerust met batterijen en supercapopslag voor draadloze baanvakken en werd in 2016 tentoongesteld op Innotrans. Inmiddels zijn de batterijen en diverse testonderdelen weer gedemonteerd. Lok 1063.038 ontving een gecombineerde elektrolyse / brandstofceleenheid. Beide systemen zijn met succes getest in dagelijks dienst.

In deze Add-on vind je de in de jaren 60 gebouwde ÖBB 1063 rangeerlocomotief. Met deze add-on worden 3 standaardscenario's megeleverd voor de Tirol Austria – Brennerbahn/Unterinntalbahn Route. Hiervoor zijn de volgende Add-ons nodig voor een goede werking;

- European Loco & Asset Pack
- Tirol Austria – Brennerbahn/Unterinntalbahn Route

Voor meer informatie, lees Hier meer

Wat is jouw mening? Schrijf als eerste een review over deze add-on!
« Last Edit: Tuesday 23 April, 2019, 22:48:28 by TransportlifeNL »