Poll

Wat vind jij  van deze add-on?

Absolute topper, ik raad hem zeer aan.
1 (20%)
Een goede add-on, ik raad hem aan.
1 (20%)
Gemiddeld, de add-on heeft een aantal verbeterpunten.
2 (40%)
Matig, ik zou hem niet direct aanraden.
0 (0%)
Slecht, ik raad hem af.
1 (20%)

Total Members Voted: 5

[RSSLO] ÖBB 1042 is nu beschikbaar

TreinPunt.NL Railsim Nieuwsredactie
Blokkendoos
Je zal maar fotograaf zijn. :D
61 posts
ÖBB 1042 is nu beschikbaar
« on: Monday 14 January, 2019, 20:15:13 »
De OBB 1042 is nu beschikbaar bij RSSLO

In het begin van de jaren 60 ontstond bij de ÖBB behoefte aan een sterke elektrische locomotief die onder andere kon worden ingezet voor het goederenverkeer op de spoorlijnen die door de bergen lopen, zoals de Semmeringbahn. In 1963 begon toen de bouw van de vierassige 1042 in Simmering-Graz-Pauker bij Lokomotivfabrik Floridsdorf. Na de ingebruikname was de locomotief een belangrijk onderdeel van de elektrisch aangedreven materieelpark van de ÖBB. In 1992 begon de ÖBB met de modernisering van een deel van de locomotiefserie die onder andere werden ingezet voor trek- en duwtreinen. Daarvoor werden de locomotieven omgenummerd naar de 1142. De overige restanten van de 1042 gingen terzijde.

In deze Add-on vind je de in 1963 gebouwde ÖBB 1042 in de kleuren waarin de meeste locomotieven oorspronkelijk werden afgeleverd. Met deze add-on worden 5 standaardscenario's megeleverd voor de Tirol Austria – Brennerbahn/Unterinntalbahn Route. Hiervoor zijn de volgende Add-ons nodig voor een goede werking;

-European Loco & Asset Pack
-Talent – ÖBB 4024
-Tirol Austria – Brennerbahn/Unterinntalbahn Route

Lees meer: Hier

Wat is jouw mening? Schrijf als eerste een review over deze add-on!
« Last Edit: Monday 14 January, 2019, 20:17:10 by TransportlifeNL »