Poll

Wat vind jij van deze add-on?

Absolute topper, ik raad hem zeer aan.
6 (35.3%)
Een goede add-on, ik raad hem aan.
8 (47.1%)
Gemiddeld, de add-on heeft een aantal verbeterpunten.
1 (5.9%)
Matig, ik zou hem niet direct aanraden.
1 (5.9%)
Slecht, ik raad hem af.
1 (5.9%)

Total Members Voted: 17

[RailTraction] Lint 27 - BR640 is nu beschikbaar

TreinPunt.NL Administrator
Hogesnelheidstrein
1.522 posts
Lint 27 - BR640 is nu beschikbaar
« on: Tuesday 24 January, 2017, 19:59:13 »
Lint 27 - BR640 is nu beschikbaar bij RailTraction

In deze add-on kun je ééndelige Lint 27, oftewel BR640 rijden. Deze treinen hebben motoren met 315 kW vermogen, met een totaal van 72 zitplaatsen (waarvan 8 eerste klas en 13 klapzittingen).

De TS2017 versie is voorzien van realistisch geluid en cabine, heeft Sifa, PZB en cruisecontrol en instelbare bestemmingsdisplays met Duitse, Deense en Nederlandse steden. Verder zijn de ruitenwissers in snelheid in te stellen. De trein is compatibel met de tweedelige Lint 41 die ook bij RailTraction verkrijgbaar is.

QuickDrive met deze trein is mogelijk, er zijn geen scenario's meegeleverd.

Lees meer: Hier  

Wat is jouw mening? Schrijf als eerste een review over deze add-on!
TreinPunt Forum en Discord Administrator. Vragen of opmerkingen? Ik hoor het graag!
Kijk ook eens in mijn album op http://steamcommunity.com/profiles/76561198011562087/screenshots/. ;)

*
Hogesnelheidstrein
5.139 posts
Re: Lint 27 - BR640 is nu beschikbaar
« Reply #1 on: Tuesday 24 January, 2017, 20:16:53 »
Nederlandse steden? LOL. Krijgen we dan binnenkort ook een Nederlandse Lint-41 van railtraction ofzo.  ???

*
Hogesnelheidstrein
Machinist
1.073 posts
« Reply #2 on: Tuesday 24 January, 2017, 21:18:44 »
Nee, ik had gevraagd of ze bij de Duitse Lint 41 versie wat Nederlandse bestemmingen toe wilde voegen, destijds hebben ze Zutphen en nog een aantal namen toegevoegd.
Die zullen ze ongetwijfeld hebben gekopieerd, en weer hebben gebruikt.

Een Nederlandse versie komt er sowieso niet, dat stond al op Facebook. Maar deze "baby Lint" kan natuurlijk ook altijd nog een likje verf krijgen ;D

Moet zeggen dat die wel aardig prijzig is, er is natuurlijk heel erg veel gebruikt van de Lint 41...
Bezig met de route "ZwEnZwoKa"
http://bit.ly/2Cjxgyc

Routebouwer "Oost Nederland"
http://bit.ly/2q3RWET

*
Hondekop
158 posts
« Reply #3 on: Tuesday 24 January, 2017, 22:08:44 »
In Nederland is de LINT-27 bij mijn weten niet in dienst, en zelfs niet toegelaten, dus waarom zouden er Nederlandse bestemmingen nodig zijn? ???

*
Hogesnelheidstrein
5.139 posts
« Reply #4 on: Tuesday 24 January, 2017, 23:22:32 »
Lijkt me vrij logisch dat het idd een kopie van de lint-41 is en deze mee genomen zijn. Min of meer toeval dus.

*
Hogesnelheidstrein
Machinist
1.073 posts
« Reply #5 on: Wednesday 25 January, 2017, 03:11:11 »
Lijkt me vrij logisch dat het idd een kopie van de lint-41 is en deze mee genomen zijn. Min of meer toeval dus.

Lijkt mij heel bewust, omdat de bestemmingen anders niet gelijk lopen met de Lint 41 als je gecombineerd rijdt met een Lint 27 en Lint 41.

*
Hogesnelheidstrein
1.627 posts
« Reply #6 on: Wednesday 25 January, 2017, 12:06:49 »
Ondanks een aantal kritiek punten heb ik toch voor gestemd voor "een goede add-on"

Waarom?
Omdat deze Lint net zoals de Lint 41 van RailTraction gewoon weer goed in elkaar zit en weer van dezelfde kwaliteit is.
Echter zijn er naar mijn mening wel een aantal kritiek en/of verbeterpunten.

Welke?
Het geluid is net zoals bij de Lint 41 middelmatig, het komt wel aardig overeen maar is nog niet een op een zoals ik de Lint ken.
Verder hebben de DB Lint 27 modellen geen ZF versnellingsbak zoals gesimuleerd in het TS model maar een hydraulische overbrenging zoals ook op het Rail-sim forum wordt geopperd. Daardoor denk ik dat de community vast en zeker met een update gaat komen. Als minpunt is het wederom ontbreken van een passagiersaanzicht wat op facebook tijdens de ontwikkeling ook vaker gevraagd is.

Al met al is het een model welke zeer de moeite waard is ondanks de enkele kritiekpunten. Echter is de prijs wat mij betreft wel iets aan de hoge kant. Verder zijn er in TS weinig routes waar deze Lint goed tot zijn recht komen. Op een deel van de Hagen - Siegen lijn zet de HLB Bahn dit type treinstel wel in.