Poll

Wat vind jij van deze add-on?

Absolute topper, ik raad hem zeer aan.
2 (100%)
Een goede add-on, ik raad hem aan.
0 (0%)
Gemiddeld, de add-on heeft een aantal verbeterpunten.
0 (0%)
Matig, ik zou hem niet direct aanraden.
0 (0%)
Slecht, ik raad hem af.
0 (0%)

Total Members Voted: 2

[Overig] Güterwagen Res676 is nu beschikbaar

TreinPunt.NL Railsim Nieuwsredactie
Hogesnelheidstrein
Schrijft wel eens iets op het forum
1.466 posts
Güterwagen Res676 is nu beschikbaar
« on: Monday 29 July, 2019, 19:57:29 »
Güterwagen Res676 is nu beschikbaar bij TrainTeamBerlin.

TrainTeamBerlin heeft een goederenwagenpakket uitgebracht. Het pakket bevat de Duitse goederenwagen type Res676, gemaakt in Eberswalde in de jaren '80. Het zijn vierassige platte wagens met zijschotten, die met diverse goederen kunnen worden beladen. Er zijn ongeveer 1200 van dit type.

In deze add-on zijn diverse uitvoeringen van de Res676 meegeleverd. Het gaat hierbij om de volgende uitvoeringen: DB (bruin), DB Bahnbau (geel/zwart), HVLE (grijs) en PKP (blauw). Daarnaast heeft iedere uitvoering 13 verschillende beladingen, zoals staaldraadrollen, rails met houten bielzen, betonplakken en nog meer. Bij elkaar zijn er dus meer dan 50 verschillende wagens meegeleverd, nog los van de AI-varianten die de computer minder belasten. Bij wagens die aan elkaar gekoppeld zijn, zijn de remslangen verbonden, en bevat de laatste wagen sluitseinen.

Bij deze add-on zijn twee scenario's meegeleverd voor de route Berlin - Leipzig. Hierbij zijn ook enkele zelfgemaakte AI-treinen meegeleverd, te weten 5 maal BR114/143, 5 maal BR151 in 5 verschillende kleuren, 4 maal BR219/BR229 in 4 verschillende kleuren en 3 museumwagens type Bghw. Verder zijn er nog objecten meegeleverd voor langs de vrije baan en objecten voor bouwplaatsen langs het spoor.

Lees meer: Hier

Wat is jouw mening? Schrijf als eerste een review over deze add-on!