Poll

Wat vind jij  van deze add-on?

Absolute topper, ik raad hem zeer aan.
14 (51.9%)
Een goede add-on, ik raad hem aan.
8 (29.6%)
Gemiddeld, de add-on heeft een aantal verbeterpunten.
3 (11.1%)
Matig, ik zou hem niet direct aanraden.
1 (3.7%)
Slecht, ik raad hem af.
1 (3.7%)

Total Members Voted: 27

[TreinPunt.NL] Freiburg - Basel Route Add-on is nu beschikbaar

Schrijft wel eens iets op het forum
1.391 posts
Freiburg - Basel Route Add-on is nu beschikbaar
« on: Wednesday 28 March, 2018, 17:06:16 »
Freiburg - Basel Route Add-on is nu beschikbaar bij TreinPunt

Van de makers van de route Koblenz - Trier is nu de route Freiburg - Basel beschikbaar. De route Freiburg - Basel is onderdeel van de Rheintalbahn en is één van de belangrijkste routes in het Europees spoorvervoer. In deze add-on is het deeltraject Freiburg Hbf - Basel Badischer Bahnhof inbegrepen. De route is gebouwd zoals deze rond 2013/2014 was. De HSL die in 2012 tussen Haltingen en Schliengen is geopend is dus ook in de route opgenomen. Van begin tot eind is de route 80 kilometer lang. Ten behoeve van goederenscenario's is Freiburg Güterbahnhof ook in de route opgenomen.

Voor scenario's zijn de ICE 1, de Baureihe 111 en Baureihe 189 meegeleverd. Daarnaast zijn er dubbeldekkerwagons meegeleverd voor het passagiersvervoer en trailerwagens voor het goederenverkeer, waarmee een 'Rollende Landstraße' gecreëerd kan worden. Meegeleverd zijn 10 carrièrescenario's om met het meegeleverde materieel te kunnen rijden. Daarnaast is het mogelijk om in Quick-Drive modus te rijden.

Lees meer: Hier

Wat is jouw mening? Schrijf als eerste een review over deze add-on!
« Last Edit: Saturday 07 July, 2018, 10:20:53 by MartijnWoud »

Offline Jur
**
TreinPunt.NL Vriend
910 posts
Re: Freiburg - Basel Route Add-on is nu beschikbaar
« Reply #1 on: Thursday 29 March, 2018, 14:51:52 »
Vanaf nu is deze prachtige route ook verkrijgbaar op TreinPunt.NL! Klik hier om naar het product op de shop te gaan  ;D

Jur

227 posts
« Reply #2 on: Thursday 29 March, 2018, 20:32:45 »
Het oogt wel erg Duits aan, zowel de seinen als bovenleiding geven 't gevoel alsof Basel in Duitsland ligt, pluspuntje is dat er een aardige hoeveelheid materieel word meegeleverd...

**
Asset developer
2.255 posts
« Reply #3 on: Thursday 29 March, 2018, 20:41:18 »
Dat het Duits oogt is juist goed, want Basel Bad Bf is een Duits station, ondanks dat het in Zwitserland ligt.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Basel_Badischer_Bahnhof

Ik ben er in 2015 een keer geweest, en alle infrastructuur is daar inderdaad Duits

:-)
501 posts
« Reply #4 on: Thursday 29 March, 2018, 23:42:48 »
Mooie route  8)

TreinPunt.NL Administrator
6.204 posts
« Reply #5 on: Friday 30 March, 2018, 07:35:15 »
Daar sluit ik me zeker bij aan!
"De moeilijkheid is niet om geld te verdienen, maar om het te verdienen met iets wat de moeite waard is om je leven aan te wijden."

**
TreinPunt.NL Vriend
168 posts
« Reply #6 on: Saturday 31 March, 2018, 13:14:27 »
Het is een zeer mooie route.Tot in de detail mooi afgewerkt.Mooie busstations, bedrijven en wegen.Vergelijkbaar met de kwaliteit van de Konstanz-Villingen route.
Alleen in de buurt van Basel Bad en Freiburg loop je wel weer tegen de beperkingen van dit spel aan wat betreft het geheugengebruik.Daar wil het spel wel vastlopen.Er tussenin gaat het wel goed.

Offline Jur
**
TreinPunt.NL Vriend
910 posts
« Reply #7 on: Saturday 31 March, 2018, 13:20:58 »
Klopt, ik heb ook op de hoofdstations echt dat hij er even wat meer moeite mee heeft maar onderweg is het prima te doen :) Erg fraai. Alleen ik speel veel in de QuickDrive en jammer genoeg stuurt hij me dan altijd via de HSL ook al ben ik stoptrein. En er is geen tegenverkeer in de QuickDrive.

Jur

« Reply #8 on: Friday 27 April, 2018, 14:36:50 »
Ik vind hem erg tegenvallen met name door het eentonige groen.
Verder vind ik hem kaal, bomen trekken onnodige frameraid van je PC.
Sommige stukken is het ballast van het spoor totaal vergeten.
Ik ken betere routes, leukere routes voor minder geld.

37 posts
« Reply #9 on: Friday 06 July, 2018, 14:28:53 »
Wat ik  er  over gelezen heb komt heel positief over. Wat wordt gezegd over het "te veel groen" is waar maar ja, het is daar immers heel groen (gelukkig wel) en dat maakt het juist heel realistisch!
Het enige bezwaar van mij tegen deze route is het feit dat er carriere scenarios worden gebruikt; net wat DTG helaas ook doet. Dit  betekent dus dat je met Rw tools niets kan veranderen; bovendien vind ik het niet prettig rijden maar dat is persoonlijk.
Mijn conclusie is dus dat ik hem niet zal kopen, ondanks al het groen!

143 posts
« Reply #10 on: Friday 06 July, 2018, 15:26:32 »
Die Carriere scenario's kan je toch clonen en aanpassen?

37 posts
« Reply #11 on: Saturday 07 July, 2018, 00:00:59 »
In Rw Tools lukt mij dat niet en daar word je ook voor gewaarschuwd. Maar de vraag rijst nu waarom Aerosoft deze vervelende gewoonte van Dtg heeft overgenomen, al weet ik ook wel dat veel mensen kicken op carriere scenarios maar toch niet iedereen.

TreinPunt.NL Administrator
Let's drive some trains!
641 posts
« Reply #12 on: Saturday 07 July, 2018, 00:05:40 »
Het is dezelfde versie die straks ook verkrijgbaar is op Steam, je kunt zelfs officieel XP verdienen met de scenario's.
Via RW_Tools kun je inderdaad het scenario clonen en opslaan als Standaard :)
Treinpunt Administrator
De downloads worden bekeken en behandeld door het team. Bij afkeuring altijd een PB.
Vragen over downloads? Stuur het team een PB!

Te vinden op Twitch (Za/Zo, 19:30u).
Meer informatie op http://www.robjansen.info

**
Asset developer
Objectenbouwer
1.721 posts
« Reply #13 on: Sunday 15 July, 2018, 19:34:53 »
Een voorbeeld hoe ik vind , dat routes eruit moeten komen te zien.Net als Konstanz-Villingen .... 1 woord geweldig!