Poll

Wat vind jij  van deze add-on?

Absolute topper, ik raad hem zeer aan.
2 (20%)
Een goede add-on, ik raad hem aan.
3 (30%)
Gemiddeld, de add-on heeft een aantal verbeterpunten.
4 (40%)
Matig, ik zou hem niet direct aanraden.
1 (10%)
Slecht, ik raad hem af.
0 (0%)

Total Members Voted: 10

[RailTraction] DB IC2 Fernverkehr is nu beschikbaar

Schrijft wel eens iets op het forum
1.404 posts
DB IC2 Fernverkehr is nu beschikbaar
« on: Saturday 08 September, 2018, 21:32:11 »
DB IC2 Fernverkehr is nu beschikbaar bij Railtraction

De IC2 is een nieuwe generatie Intercitytrein voor het Duitse lange afstandsverkeer van Deutsche Bahn. De IC2 is een dubbeldeks trek-duw trein met aan de ene kant een stuurstandwagen en aan de andere kant de Baureihe 146.5. In deze add-on is de Baureihe 146.5 niet geschikt om mee te rijden, in tegenstelling tot de stuurstandwagen, welke wel bestuurbaar is. De trein is voorzien van de beveiligingssystemen PZB90, LZB en het dodemanssysteem SiFa. Daarnaast zijn de bestemmingsdisplay's in te stellen, zowel tijdens het scenario, als in de game-editor.

Er zijn geen scenario's meegeleverd. Wel is het product Quick Drive-geschikt. Het is raadzaam om de handleiding vooraf door te lezen, alvorens een scenario te starten.

Lees meer: Hier

Wat is jouw mening? Schrijf als eerste een review over deze add-on!
« Last Edit: Saturday 08 September, 2018, 21:33:52 by rubentreinfreak »

41 posts
Re: DB IC2 Fernverkehr is nu beschikbaar
« Reply #1 on: Monday 24 September, 2018, 20:52:38 »
Ik heb deze payware addon van 3Zug niet: wel de freeware versie. Nu is de stuurwagen van de eerste natuurlijk authentieker dan het freewaremodel maar bij de freeware versie is  de br146 wel bestuurbaar en die van 3Zug niet. En daar verbaas ik mij toch wel over en begrijp het ook niet voor die toch Euro 15,95 die je moet ophoesten.

41 posts
Re: DB IC2 Fernverkehr is nu beschikbaar
« Reply #2 on: Monday 24 September, 2018, 20:58:09 »
Een kleine vergissing van mijn kant: de addon is niet van 3Zug maar van Railtraction!